Beeping v partnerstvo z multinacionalko Henkel

Dne 19. maj 2017
 


Družba Henkel in spletna platforma za naročanje čistilcev gospodinjstev Beeping sta sklenila poslovno sodelovanje. Sodelovanje med podjetjema, ki se začenja s skupnimi trženjskimi in prodajnimi aktivnostmi, ima že nastavljene tudi dolgoročnejše vizije sodelovanja. Aktivnosti na produktnem nivoju nameravata partnerja v bodoče nadgrajevati skladno z razvojno vizijo družbe Henkel, usmerjenostjo na uporabnika, digitalizacijo in širitvijo delovanja spletne platforme Beeping.

 
Vodja marketinga v družbi Henkel Vanja Legvart je ob priložnosti poudarila: »Henkel je podjetje, ki je v prvi vrsti inovator na svojem področju delovanja. Vsako leto na trg lansiramo inovativne proizvode in veseli nas, da smo z nekaterimi med njimi bili na trgu med prvimi, s tem pristopom ohranjamo image naših blagovnih znamk in rast poslovanja. Veseli smo, ker smo s sodelovanjem z Beepingom pričeli v samem začetku njegovega delovanja. Kljub temu, da smo na slovenskem trgu dobro poznani, smo prepričani, da bomo s skupno promocijo nagradili obstoječe potrošnike in se dotaknili novih. Veselimo se prvih rezultatov sodelovanja z Beepingom tudi na ostalih trgih, kamor se bodo širili.«
 
Jan Dobrilovič, soustanovitelj spletne platforme Beeping: »Verjamem, da lahko dinamičen startup ekosistem veliko ponudi velikim, uveljavljenim podjetjem. Sploh z vidika načina razmišljanja, pristopa in prilagodljivosti. Veseli nas, da je ugledno, mednarodno podjetje Henkel prepoznal Beeping kot partnerja. Za nas je to dokaz, da delujemo v izjemno privlačni tržni niši, kjer je ogromno poslovnih priložnosti in da je naša strateška usmeritev – postati desna roka gospodinjstev v širši regiji Srednje in Srednje-vzhodne Evrope, prava.


 
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.