Celtra

 
Celtra se na trgu mobilnega oglaševanja uveljavlja s svojo prilagodljivo in uporabniku prijazno platformo AdCreator. Gre za SaaS (software-as-a-service) platformo, ki omogoča hitro in enostavno oblikovanje in distribucijo t.i. rich-media oglasov za mobilne naprave ali spletne strani prilagojene mobilnim klientom.
 
Rich-media oglasi želijo pri potrošnikih spodbuditi določeno aktivnost, ne le pasivnega ogleda oglasa, s tem pa so učinkovitejši kot klasični bannerji. Z uporabo AdCreator imajo agencije in založniki dostop do platforme, ki je izjemno fleksibilna in enostavna za uporabo, omogoča pa oblikovanje oglasov, njihovo optimizacijo in spremljanje njihove učinkovitosti. Uporabljajo ga oglaševalske mreže, agencije, založniki mobilnih aplikacij in mediji, med drugimi tudi Google, Rovio, Shazam, CNN, The Wall Street Journal in številni drugi.
 
Najpomembnejši trg Celtre so ZDA in Velika Britanija, v letu 2011 pa je Celtra prve projekte izvedla tudi na Japonskem, kjer se podobno kot v ZDA hitro povečuje zanimanje za oglaševanje prek mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov. Januarja 2013 Celtra je naznanila, da je po investiciji od ameriških skladov GrandBanks Capital in Fairhaven Capital prejela novo investicijo v višini 4 milijonov ameriških dolarjev od sklada SoftBank Capital.
 
Vir besedila in slik: www.rsg-capital.si in www.celtra.com

 
> Nazaj na vse
Ustanovitelji
CELTRA TECHNOLOGIES, INC. (ZDA)
(zastopnik Mikek Mihael)
Drugi podatki
Spletna stran: www.celtra.com
Leto ustanovitve: 2009