Izdelek

Takojšnja računalniška podpora na daljavo
 
Spletna storitev ISL Light omogoča, da se prek spleta v 30 sekundah povežemo z uporabnikom, ki potrebuje pomoč in se nahaja kjerkoli na svetu.
 

O novem produktu

Prvi izdelek podjetja Xlab – ISL Light, ki omogoča takojšnjo računalniško podporo na daljavo, je še danes paradni konj podjetja in najbolj znan v družini ISL Online.
 
Spletna storitev ISL Light omogoča računalniškim strokovnjakom, da se preko spleta v 30 sekundah povežejo z uporabnikom, ki potrebuje pomoč in se nahaja kjerkoli na svetu. Program ne zahteva nobenih namestitev in nastavitev in brez težav prehaja vse obstoječe požarne zidove.
 
Izdelek je tehnološko dovršen in se po tehnični kakovosti uvršča v svetovni vrh izdelkov te kategorije. To potrjuje tudi test, ki ga je izvedla priznana nemška računalniška revija c't magazine, kjer je ISL Light dosegel najvišje število točk. Test je vključeval vse pomembnejše svetovne ponudnike podpore na daljavo, med njimi Webex, LogMeIn, Netviewer, Teamviewer in ostale.
 
Uporabniki lahko s pomočjo ISL Light mobilnih aplikacij do oddaljenih računalnikov dostopajo in z njimi upravljajo tudi preko pametnih telefonov in tablic (iOS, Android, Window Phone). Poleg osnovnih funkcij kot je klepet, prenos datotek, pogled in nadzor nad oddaljenim namizjem, omogoča tudi VoIP komunikacijo, oddaljeno tiskanje, snemanje sej, upravljanje z uporabniki in še mnoge druge funkcije.
 
 
Paket »Vse v enem« vključuje štiri izdelke. S prijavo enega testnega računa ali z nakupom ene licence, lahko uporabljate vse štiri izdelke. Poleg zgoraj omenjenega ISL Light (podpora na daljavo), so na voljo še: ISL AlwaysOn (samostojen dostop do oddaljenih računalnikov), ISL Pronto (spletni pogovor v živo in takojšnje sporočanje v podjetju) in ISL Groop (sestanki in seminarji na spletu).
 
 
Vir: Predstavitvena brošura podjetja
 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Novi načini komunikacije lahko pomembno vplivajo na izboljšanje kakovosti in stroškovne učinkovitosti poslovanja podjetij, kar je ključno še posebno v času negotovih gospodarskih razmer. Z uporabo programov za delo na daljavo lahko podjetja:
  • učinkovito omejijo nepotrebne poti,
  • stranki ponudijo hitrejšo odzivnost in fleksibilnost,
  • prihranijo čas,
  • znižajo stroške (nekatera podjetja so stroške znižala do 70%),
  • optimizirajo svoje poslovanje in izboljšajo konkurenčnost na trgu.
Vir: Predstavitvena brošura podjetja
 

Ciljni kupci

Ciljni trgi podjetja predstavljajo mala, srednja in velika podjetja, tako v Sloveniji, kot tudi na tujih trgih. Njihov produkt je primeren za podjetja, ki se ukvarjajo z različnimi dejavnostmi, vse od logistike, bančništva, zavarovalništva pa vse do svetovalnih podjetij, in si želijo raven svoje dejavnosti dvigniti na še višji nivo.
 
Za optimizacijo poslovanja rešitve ISL Online uporablja veliko priznanih slovenskih podjetij kot so: Gorenje, Halcom, ABANKA, Zavarovalnica Tilia , e-uprava, Hidria, DZS, Hermes Softlab, Najdi.si, Datalab in drugi.  Slovenski trg predstavlja manj kot 5% vseh prodanih licenc, saj XLAB prodaja svoje visokotehnološke izdelke večinoma podjetjem na trgih Evropske Unije, v ZDA in na Japonskem. Nekaj vidnejših referenc: Konica Minolta, Raiffeisen Bank, Idexx, TyssenKrupp, EuroCloud itd.
 

Mnenja uporabnikov

»Naše poslovalnice po Evropi so uporabljale različna orodja za podporo na daljavo. Da bi optimizirali stroške in učinkovitost podporne službe, smo kot uradno podporno orodje izbrali ISL Online, uporabo ostalih rešitev pa opustili. Odločili smo se za Premium strežniško licenco, ki omogoča neomejeno število sočasnih sej, uporabnikov in računalnikov. Vsak svetovalec ima svoj uporabniški račun in lahko dostopa do vseh storitev ISL Online kadarkoli in od vsepovsod.«
Joerg Sitzlack, sistemski direktor, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH
 
»Zelo smo zadovoljni z izdelkom. Orodje za računalniško pomoč na daljavo ISL Light zagotavlja zanesljivo rabo, delitev oddaljenega zaslona z visoko hitrostjo ali visoko kakovostjo, snemanje sej in enostavno uporabo. Predvsem pa ekipa ISL Online nudi izjemno dobro tehnično podporo, kadar jo potrebujemo.«
Dietmar Elsler, CIO, Raiffeisen Online
 
»ISL Online je najbolj stroškovno učinkovita rešitev za podporo strank na daljavo, ki zagotavlja hitro razrešitev problema in zadovoljstvo strank. Od pričetka uporabe ISL Online nam je uspelo znižati podporne stroške za 65 %. Zelo smo zadovoljni s podporno ekipo ISL Online, ki je za naše podjetje pripravila lastno dostopno točko. Ta je svetovalcem in strankam še bolj poenostavila pričetek podporne seje na daljavo.«
Jay LeDuc, IT direktor, IDEXX Laboratories
 

Povezave

XLAB D.O.O.
www.xlab.si
www.islonline.com 
http://www.youtube.com/islonlineltd
https://www.facebook.com/#!/xlab.research?fref=ts
http://www.tp-lj.si/en/node/1306
http://www.linkedin.com/company/xlab

 

Viri

  • Predstavitvena brošura podjetja

 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

> Nazaj na vse
Startup podjetje
XLAB d.o.o.
Vključenost v programe
Go:Global Slovenija mentor
INO
Drugi podatki
Spletna stran: www.xlab.si
Leto ustanovitve: 2001