Izdelek

SEO ob prenovi spletnih strani
 
Red Orbit optimizira prenovo spletne strani s stališča iskalnega marketinga, sodeluje pri načrtovanju strukture in uporabniške izkušnje ter svetovati pri vsebinah in tehnični izvedbi. 
 

O novem izdelku

Cilj podjetja Red Orbit pri prenovah spletnih strani je naročniku in izdelovalcem ponuditi smernice razvoja spletne strani s stališča iskalnega marketinga, sodelovati pri načrtovanju strukture in uporabniške izkušnje spletne strani ter svetovati pri pripravi vsebin in tehnični izvedbi.
 
Z vključitvijo iskalnega marketinga v proces prenove spletne strani lahko pričakujemo boljšo zasnovo spletne strani, kar posledično pomeni boljšo uporabniško izkušnjo ter boljše uvrstitve na spletnih iskalnikih. Zaradi vzporednega dela lahko pričakujemo tudi manjše stroške tehnične in vsebinske optimizacije, ki bi se sicer pojavili ob kasnejših popravkih.
 
Svetovanje zajema tri faze procesa prenove spletne strani:
  • svetovanje pri konceptualnemu načrtovanju spletne strani,
  • svetovanje pri tehničnem načrtovanju spletne strani in
  • svetovanje pri vsebinskemu načrtovanju spletne strani.
 
 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Glavni problem pri prenovi spletnih strani se dejstvo, da podjetja pozornost namenjajo skoraj izključno zaključni fazi nakupnega procesa oziroma prodaji. Posledično so spletne strani vsebinsko podhranjene v vseh preostalih fazah nakupnega procesa.
 
Rešitev je skupek svetovalnih storitev, ki je zajemajo tako tehnično svetovanje pri tehnični izvedbi, zasnovi koncepta in vsebinsko zasnovo ter načrtovanju celovite uporabniške izkušnje uporabnika na spletni strani.
 
Diferenciator storitev podjetja Red Orbit je v tem, da so skozi večletne izkušnje pridobili ekspertno znanje na področju vedenja uporabnikov na spletu in dobrega poznavanja digitalnih kanalov in spletnih metrik. To pomeni, da dobro vedo, kako uporabniki potujejo skozi nakupni proces, katere kanale pri tem uporabljajo in kako meriti učinke celotnega spletnega marketinga.
 

Svetovanje pri konceptualnem načrtovanju spletne strani

Na podlagi predhodnih analiz, ki vključujejo analizo ključnih besed ter nakupnih in iskalnih ciklov uporabnikov, Red Orbit svetuje pri pripravi koncepta in strukture spletne strani. V sklopu priprave strukture se opira tudi na poglobljene raziskave, ki so bile opravljene v preteklosti in na podatke, ki jih je zajel Google Analytics.
 


Svetovanje pri tehnični pripravi spletne strani

V sklopu svetovanja pripravijo specifična navodila, s pomočjo katerih lahko izdelovalci spletne strani izdelajo tehnično brezhibno spletno mesto. Vključijo se tudi v načrtovanje uporabniške izkušnje in mreže (wireframe) spletne strani, da zagotovijo uskladitev uporabniške izkušnje, nakupnega cikla in vsebine spletne strani.
 

 

Svetovanje pri vsebinski pripravi spletne strani

V tretji fazi pripravijo vsa podrobna navodila za pripravo kakovostne in optimizirane vsebine spletne strani. Posvetijo se optimizaciji naslovov, meta opisov, meta ključnih besed, URL naslovov, tekstovne vsebine, slik, internih povezav in tekstovnih naslovov.
 

Ciljni kupci

Ciljni kupci za vrhunske svetovalne storitve podjetja Red Orbit so podjetja, ki se sistematično in celovito lotevajo prenove spletnih strani. Nagovarjajo predvsem tiste, ki prepoznajo spletno stran kot relevantno in pomembno komunikacijsko in prodajno orodje in so temu prinerno pripravljeni nameniti zadosten obseg resursov za prenovo.
 

Reference

V več kot sedmih letih so v podjetju sodelovali s številnimi domačimi in tujimi naročniki. Celoten seznam njihovih zadovoljnih strank je na voljo na spletni strani
 
 

Izjave naročnikov

“S podjetjem Red Orbit smo pričeli sodelovati 4 leta po odprtju naše spletne strani superge.si. Že pred sodelovanjem z njimi se nam je promet in obisk strani zelo hitro povečeval, vendar pa se je v neki točki rast umirila. Po nekaterih nasvetih in potezah, ki so jih po pričetku našega sodelovanja potegnili na njihovi strani, se je obisk in prodaja drastično povečala. Danes imamo z njihovo pomočjo čez 200.000 obiskovalcev mesečno in preko 2 miljona evrov prometa, ki iz meseca v mesec še vedno močno raste, pomagajo pa nam tudi pri hitrem prepoznavanju naših spletnih trgovin v Srbiji in na Hrvaškem.”
Roman Čope
 
“Zakup ključnih besed je za poslovanje našega podjetja ključnega pomena, saj nam zagotavlja, da pridemo v stik s kupci v trenutku, ko iščejo naše storitve. Omogoča nam, da direktno pristopimo k potencialnim kupcem. Investicija v zakup ključnih besed se nam je vsekakor izplačala, saj nam prinaša konkretne rezultate.”
Dejan Romih

 

Viri


 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

> Nazaj na vse
Startup podjetje
Red Orbit, d.o.o.
Vključenost v programe
Start:up leta
Go:Global Slovenija mentor
INO
Drugi podatki
Spletna stran: www.red-orbit.com
Leto ustanovitve: 2011