Izdelek

Celovito upravljanje procesov v frizerskih salonih
 
Program Digihair je enostaven in inovativen sistem za celovito upravljanje procesov v frizerskih salonih. 
 

O novem produktu

Program DigiHair je enostaven in inovativen sistem za:
  • vodenje podatkov o stalnih strankah, vključno s slikami pričesk in recepturami za pričeske (barvanja, trajne, striženje, oblikovanje,….),
  • vodenje blagajne in finančno-materialnega poslovanja,
  • možnost izdaje računov, tudi preko zaslona na dotik,
  • izbor primerne lasne kozmetike glede na tip lasišča in las stranke za ponujeno oz. izbrano pričesko,
  • pregled zgodovine pričesk posamezne stranke z recepturo.
 

 
Gre za popoln spoj tehnološke inovativnosti, oblikovne dovršenosti in brezčasne uporabnosti.
 
Program omogoča samodejno slikanje strank in s pomočjo inovativnega biometričnega sistema za ugotavljanje identitete strank na podlagi obraznih značilnosti omogoča tako frizerskemu mojstru kot tudi stranki izbor primerne pričeske glede na obrazne značilnosti. Hkrati omogoča izbor primerne lasne kozmetike za tip lasišča in las stranke.
 
DigiHair na enem mestu omogoča pregled zgodovine pričesk posamezne stranke in uporabljene recepture. To pri strankah odpravlja dvome in povečuje njihovo zadovoljstvo. Ker prek programa lahko poteka tudi nabava lasne kozmetike, izdelkov za oblikovanje las in drugih artiklov, zagotavlja uporabnikom optimizacijo, avtomatizacijo in nadzor trženjskih, prodajnih ter servisnih procesov.
 

Opredelitev problema

Frizerji si želijo, da bi stranke vselej bile zadovoljne s pristopom, preparati in pričesko, pa naj bo to za stranko popolnoma nova pričeska ali pa že ustaljena. Za frizerje je vselej izziv kako stranko navdušiti bodisi za spremembo pričeske ali pa stranko, ki si vselej želi popolnoma enak pristop in pričesko, očarati s poznavanjem njenih potreb, želja in zahtev.
 
Pri prvi skupini se strankam vselej poraja dvom, ali bi jim nove smernice in novo stilsko oblikovanje las pristajalo. Poskus uvajanja novosti je vznemirljiv tako za stranko kot frizerja. Z eksperimentiranjem z različnimi stilskimi možnostmi prek računalnika lahko postane zabavno in ustvarjalno, kar prispeva k odpravi dvomov, prispeva k dobremu počutju stranke in jo napolni z zadovoljstvom. Tudi frizerju daje uspešna preobrazba dober občutek.
 

Ciljni kupci

Produkt DigiHair je namenjen frizerjem, ki želijo svojim strankam ponuditi več kot zgolj klasično frizersko storitev. Ciljni kupci so tisti frizerji, ki svoje stranke želijo navdušiti z zanimivim, ustvarjalnim in zabavnim eksperimentiranje z različnimi stilskimi možnostmi ter skupaj s stranko izbrati pričesko, ki bo najbolj ustrezala njihovim željam in življenjskemu slogu. Ciljni kupci so tudi podjetja, ki tržijo lasno kozmetiko, saj program omogoča povezavo med stilskimi smernicami, frizerskimi produkti ter željami in potrebami strank.
 
 
Ključne značilnosti programa DigiHair:
  • visoka zanesljivost programa in 100% varovanje podatkov,  
  • cenovna dostopnost,
  • ažurna baza podatkov, 
  • možnost določanja nivoja dostopa in privilegijev posameznega uporabnika,
  • več uporabniška zasnova,
  • uporaba tudi za namene oglaševanja,
  • standardizirani podatki, ki omogočajo izvoz za druge namene (za MS Outlook, Access, Excel, ipd.).
 
Poleg tega je  program prilagojen tudi za izdajanje računov, vodenje prejetih in izdanih računov ter prometa po zaposlenih, vodenje različnih načinov plačil (gotovina, kartice), vodenje blagajne in vodenje materialnega poslovanja (lastna poraba in prodaja).
 
Program ima možnost povezave s POS terminalom in tiskalnikom, kot tudi z računovodskimi programi in samim računovodskim servisom. Program omogoča možnost uporabe zaslona na dotik in možnost uporabe v povezavi z davčno blagajno. Program se lahko uporablja tudi za izdelavo različnih poročil (po urah, dnevih, mesecih, letih, lokacijah, zaposlenih in ipd.), izdelavo urnikov in vodenje delovnih ur zaposlenih. Program s svojo multifunkcionalnostjo zagotavlja preglednost in nadzor nad poslovanjem ter posledično omogoča večjo učinkovitost, večji dobiček in bolj uspešno, ciljno usmerjeno trženje.
 

 

Povezave

http://www.neticom.si/index.php?meni2=16&meni1=6&menu1_naslov=O%20podjetju

 

Viri

  • Martin Ferfolja, Neticom, raziskave in razvoj, d.o.o.
 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

> Nazaj na vse
Startup podjetje
NETICOM d.o.o.
Vključenost v programe
INO
Drugi podatki
Spletna stran: www.neticom.si
Leto ustanovitve: 1993