Izdelek

Napredno nakupovanja s sistemom Naos
 
Sistem Naos kupce vodi po najkrajši poti do želenih izdelkov in opozarja o novostih ter posebnih ponudbah. Omogoča tudi identifikacijo izdelkov in izdajo računa.
 

O novem izdelku 

Sistem Naos ponuja enostavno in zabavno nakupovalno izkušnjo. Nakupovanje poteka hitreje, kupca vodi po najkrajši poti do želenega produkta ter hkrati opozarja o novih izdelkih in posebnih ponudbah. Prednost sistema je tudi v tem, da kupcem ni potrebno čakati pred blagajno, saj je sistem Naos povezan z blagajniškim sistemom in omogoča hitro identificiranje izdelkov ter izdajo računa. S sistemom Naos se odpirajo nove možnosti nakupovanja!
 
 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Sistem Naos bo prispeval k izobljšanju zadovoljstva tako trgovskih centrov kot tudi njihovih kupcev, ki bo bodo produkt uporabljale. S sodobnim načinom nakupovanja se bodo kupci izognili neprijetnemu čakanju v dolgih vrstah na blagajni, ki mnoge odvrne od vstopa v trgovino, hkrati pa bodo na hitrejši in zabaven način prišli do željenih izdelkov. Za trgovske verige je velikokrat dilema, kako analizirati nakupovalne navade kupcev in jih s tem obdržati. S sledenjem kupca prek sistema Naos to ne bo več vprašanje. Z zadovoljstvom končnih kupcev in ponovnim vračanjem v trgovski center si bodo lastniki trgovin pridobili njihovo zaupanje, s tem pa se jim bo povečevala prodaja.
 

Ciljni kupci

Ciljni kupci so večje trgovske verige po vsem svetu (Spar, Leclerc, Walmart, Metro, Carrefour ...). Programsko opremo, tablične računalnike in drugo opremo je možno glede na želje kupcev spreminjati, dopolnjevati in prilagajati.
 

Ključne prednosti sistema Naos za trgovino oz. njihove lastnike:
 
  • Analizira nakupovalne navade kupcev z uporabo sledenja nakupovalnih poti od vhoda do izhoda, ob upoštevanju visoke stopnje natančnosti po policah in izdelkih.
  • Optimizira nameščanje izdelkov in dobičkonosnost posameznih polic.
  • Omogoča hiter dostop do želenih izdelkov, saj kupce vodi po trgovini.
  • Zagotavlja visoko stopnjo ciljnega oglaševanja neposredno na NAOS tablici.
  • Kupce spodbuja k nakupovanju, zato nakupijo več kot običajno.
  • Prispeva k povečevanju obiska nakupovalnega centra.
  • Omogoča nov način oglaševanja.
 

 
Ključne prednosti sistema Naos za uporabnike:
  • Kupci so o posebnih ponudbah in možnost koriščenja kuponov informirani ob pravem času in kraju.
  • Enostavno in hitro poiščejo izdelek, ki ga iščejo.
  • Optimizirajo pot in so usmerjani glede na svoj nakupovalni seznam.
  • Prejemajo informacije o novih izdelkih.
  • Kupci bodo kupili vse izdelke iz nakupovalnega seznama ne da bi česa pozabili, saj jih sistem NAOS vodi po optimalni poti do želenih izdelkov.
  • Z uporabo čitalca barkod, ki je integriran v NAOS tablico, je kupec sproti informiran o ceni, značilnostih in sestavinah izdelka.
  • S odčitovanjem barkod izdelkov med nakupovanjem kupec sproti nadzira skupni znesek nakupa, na blagajni pa mu ni potrebno ponovno odčitati cene izdelkov.
 

Povezave

http://www.desmarto.com
http://www.startup.si
http://www.youtube.com/watch?v=D-kemTNRi2o

 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

> Nazaj na vse
Startup podjetje
DESMARTO d.o.o.
Vključenost v programe
INO
Drugi podatki
Leto ustanovitve: 2012