Izdelek

Zagotovljena opaženost na prodajnem mestu
 
Multifunkcijski promocijski center zagotavlja opaženost na prodajnem mestu! Sestavljen je iz različnih materialov in elementov, z integrirano multimedijsko in programsko opremo.
 

O novem izdelku

Multifunkcijski promocijski center (MPC) predstavlja izdelek, ki je modularno sestavljiv iz različnih materialov in elementov z integrirano multimedijsko in programsko opremo. Poljubna oblika in velikost zagotavlja takojšnjo vizualno prepoznavo, izdelek integrira različne multimedijske in programske elemente (tablični računalniki, LCD monitorji, kamere, vnosni vmesniki, prenos podatkov, …) ter je opremljen z različnimi svetlobno zvočnimi elementi, ki center še dodatno izpostavijo.
 
Za vsakega naročnika se lahko razvije programska oprema glede na njegove želje, lahko pa se integrira njegova lastna, za zagotovitev dvosmerne komunikacije med ponudnikom in uporabnikom. Programska oprema poleg funkcionalnosti omogoča tudi grafično individualizacijo. MPC ima lahko vgrajeno tudi možnost napajanja na obnovljive vire energije, in sicer na sončno energijo. S takšnim izdelkom torej obveščamo o določenih storitvah oziroma izdelkih, kupec pa lahko iz sistema pridobiva tudi informacije, ki jih potrebuje, podaja izmere, ocenjuje produkte, sodeluje pri nagradnih igrah, se včlanjuje v klube zvestobe, vpisuje na mailing liste, oblikuje in tiska fotografije, objavlja obvestila na družabnih omrežjih in podobno.
 
MPC odlikujejo inovativne sodobne rešitve, visoka funkcionalnost, individualnost in uporabnost. Oblikovan je po željah naročnika, s poljubnim grafičnim sporočilom, umeščenimi multimedijskimi elementi, ki omogočajo dvosmerno komunikacijo (zaslon na dotik v povezavi z računalnikom, kamera, mikrofon, tablični računalnik, …).
 
Z uporabo MPC vpadljivo in stroškovno ugodno vzbudimo pozornost, posredujemo sporočilo ter ga aktiviramo v interakciji z uporabniki.
 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Posameznik je zaradi množice sporočil in simbolov, ki jim je dnevno izpostavljen, le-te prisiljen selekcionirati, zato je težko vzbuditi njegovo pozornost. Inovativna oblika MPC sama zase pritegne pozornost, s sporočilno vsebino pa naročnik določi, kakšno aktivnost želi predstaviti oziroma vspodbuditi.
 
Stroški prilagajanja posameznih sporočil glede na ciljno skupino povzročijo pri klasičnem oglaševanju podjetjem dodatne stroške. V primeru MPC, v katerega so integrirane multimedijske in informacijsko tehnološke rešitve ter predvajalniki, pa vsebino in podatke hitro in brez dodatnih stroškov prilagajamo glede na potrebe.
 
Individualni in funkcionalni promocijski izdelki, razviti za potrebe naročnika, so izdelani hitro in cenovno ugodno. Hkrati so lahki in razstavljivi, kar jim daje dodatno uporabno vrednost. Možnost dvosmerne komunikacije med ponudnikom in stranko zmanjša stroške podjetja, saj lahko podjetje na enostaven način komunicira s kupcem ter direktno zbira želene podatke, odzive ali mnenja od kupca, za katere bi drugače moral angažirati dodatno osebje in infrastrukturo.
 

Ciljni kupci

Ciljna skupina za MPC so podjetja in druge organizacije, ki želijo vpadljivo in stroškovno ugodno vzbuditi pozornost, posredovati sporočilo ter ga hkrati aktivirati v interakciji z uporabniki.
 

Reference

Milka, Danone, Hofer, Barni.
 

Povezave

http://www.comtec.si/ 
 

Viri

  • interno gradivo podjetja comTEC

 
> Nazaj na vse
Startup podjetje
VIZUALNE KOMUNIKACIJE COMTEC d.o.o.
Vključenost v programe
INO
Drugi podatki
Spletna stran: www.comtec.si
Leto ustanovitve: 2000