Izdelek

Ekološke in homeopatske rešitve za dom in vrt
 
Homeopatski pripravki za ekološko vrtnarjenje, organska gnojila in prst ter naravni izdelki za zatiranje škodljivcev inovativno in učinkovito varujejo rastline, vrt in dom.
 
Description: http://startup.si/img/Produkti/PRODUKTI_560.png


O novem produktu

Blagovna znamka HomeOgarden istoimenskega slovenskega start-up podjetja v celosten sistem ekološke oskrbe rastlin ter zatiranja škodljivcev doma in na vrtu trenutno združuje 22 inovativnih produktov, ki so razdeljeni v tri glavne tržne skupine.
 
1. Lekarna za rastline združuje 15 naravnih homeopatskih pripravkov za tri ključna področja ekološkega vrtnarjenja:
  • povečevanje odpornosti rastlin pred rastlinskimi boleznimi in škodljivci,
  • krepitev rastlin za zdravo rast in boljši pridelek,
  • reševanje specifičnih problemov, kot so odpravljanje poškodb ali uspešno presajanje.
 
Description: http://startup.si/img/Produkti/Foto%20produkta560.jpg
Lekarna za rastline kupce nagovarja s smelim sloganom ”Vitaliziramo rastline s čisto energijo narave”.
 
2. Organski izbor za rastline s 6 inovativnimi produkti tvori učinkovit sistem za trajnostno vrtnarjenje:
  • visoko kakovostna Organska zemlja za pripravo tal v vrtu, sajenje in vzgojo vseh vrst balkonskih in sobnih rastlin ter vrtnin, izdelana iz kokosovih vlaken, ki velja za enega ključnih obnovljivih virov za izdelavo substratov za sajenje in presajanje,
  • temeljno gnojilo Organski vrt z naravnimi izboljševalci – mikoriznimi glivami in mineralom leonarditom – za uporabo v vrtu, sadovnjaku in za kompostiranje,
  • gnojilo Organsko sožitje za gnojenje plodovk, ki izboljša razvoj korenin in sočnost plodov,
  • tekoče gnojilo Organsko dognojevanje iz leonardita za celoletno dognojevanje vrta in rož,
  • tekoče gnojilo v škropilki Organsko listno dognojevanje za sušno obdobje, ko rastline pesti pomanjkanje in oteženo sprejemanje hranil,
  • gnojilo Organska ozelenitev trate za bujno, temnozeleno trato, ki jo ekološkim navdušencem lahko zavidajo tudi najbolje vzdrževana golska igrišča.
 
Description: http://startup.si/img/Produkti/Foto%20produkta_niz560.jpg
Organska zemlja v sadilni vreči iz katere nastane 50l substrata je prava tržna uspešnica. Njena embalaža je zaščitena s patentom, kupci pa jo radi imenujejo ”majhna čarovnija”.
 
3. Prva pomoč proti glodavce
Za ekološko zatiranje škodljivcev uporabniki niso prikrajšani niti v jesensko-zimskem času, ko dela na vrtu zamrejo. Za izdelek Miši in podgane stop, ki ga je razvilo angleško podjetje Zea Sciences, je podjetje HomeOgarden podpisalo pogodbo o ekskluzivnem zastopanju v Sloveniji in jugovzhodni Evropi, hkrati pa ga inovativno nadgradilo s kartonasto embalažo, ki je hkrati past, v katero glodavci vstopijo in zaužijejo vabo. Ta je popolnoma naravna in neškodljiva za vse druge živali, tudi hišne ljubljenčke, saj vsebuje le zdrobljene in peletirane koruzne strožer ter melaso, pri miših in podganah pa deluje tako, da poruši njihov specifičen mehanizem za absorbcijo vode.

Description: http://startup.si/img/Produkti/misi_podgane.jpg
Miši in podgane stop je prvo registrirano naravno sredstvo proti glodavcem v Evropi.
 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Homeopatski pripravki iz Lekarne za rastline naravno povečujejo odpornost in imunost rastlin na negativne učinke iz okolja, hkrati pa pozitivno vplivajo na njihovo rast in krepitev, medtem kot agrokemični pripravki (pesticidi, insekticidi ...) delujejo na že nastalo bolezen ali škodljivca na rastlini.
 
Testi učinkovitosti agrohomeopatskih izdelkov kažejo, da z njimi odpravimo v povprečju od 70 do 80 % težav, kar je povsem primerljivo s klasičnimi fitofarmacevtskimi sredstvi. Ekološko ozaveščenim uporabnikom homeopatski pripravki tako omogočajo okusen in zdrav pridelek, poln vitalnih hranljivih snovi, hkrati pa ustvarjanje ter ohranjanje zdravega notranjega in zunanjega bivalnega okolja.
 
Rastline za svojo rast in razvoj potrebujejo kakovostno zemljo in hranila. Za razliko od umetnih gnojil in običajnih tržnih substratov organska zemlja in gnojila HomeOgarden ne škodujejo rodovitnosti zemlje in koristnim mikroorganizmom v tleh.
 
Velika prednost za končne uporabnike in trgovce pri organski zemlji v lični kartonski embalaži predstavlja dejstvo, da ne oddaja neprijetnih vonjav, ne maže prodajnih polic in tal zaradi uhajanja prsti iz raztrganih vreč in je izjemno priročna za rokovanje, nameščanje in prenašanje z ali na prodajne police. Hkrati zaradi svoje sestave potrebuje polovico manj zalivanja kot običajni substrati. Ti so večinoma sestavljena iz šote, ki naj bi je bilo za evropske potrebe na voljo le še do leta 2030, organska zemlja HomeOgarden iz kokosovih vlaken, ki so obnovljiv vir, pa tako inovativno odgovarja tudi na okoljevarstveno sporna izčrpavanja severno-evropskih šotišč.
 
Večina sredstev za zatiranje miši in podgan, ki so danes dostopna na trgu, je narejena na bazi antikoagulantov. Gre za zelo nevarne strupe, usodne tudi za sesalce in ptice oziroma domače živali in hišne ljubljenčke. Te pripravke sta zaradi nepravilne uporabe Nemčija in Velika Britanija za domačo rabo že prepovedali, sledile jim bodo ostale razvite evropske države. Miši in podgane stop, ki ga trži HomeOgarden, tako predstavlja odličen alternativni izdelek, ki povsem naravno in varno zatira glodavce doma in v gospodarskih poslopjih.
 

Ciljni kupci

Ključni distribucijski kanali za izdelke HomeOgarden so trgovski centri in supermarketi, vrtni centri, trgovine za domače mojstre, cvetličarne in ekološke trgovine. V Sloveniji so trenutno prisotni v maloprodajnih verigah Bauhaus, Baumax, Merkur, Semenarna, Mercator, Tuš in Spar, načrtujejo pa osvojiti še Obi. Podjetje ocenjuje, da je le po dobrem letu in pol poslovanja osvojilo približno 30-odstotkov slovenskega trga. Pomembni odjemalci postajajo tudi vrtnarije, s katerimi se podjetje med drugim dogovarja tudi o ekološki vzgoji sadik blagovne znamke HomeOgarden.
 
Končni uporabniki izdelkov so urbani in ekološko ozaveščeni vrtičkarji ter neprofesionalni pridelovalci hrane, sadja in vin. Zaradi lobističnih pritiskov multinacionalnih agrokemijskih velikanov se bo podjetje HomeOgarden tudi v prihodnje osredotočalo na ljubiteljske in neprofesionalne tržne segmente. Pred dvema mesecema so prek spletnega portala PflanzenFee.at vstopili na Avstrijski trg, v Italijo pa ravnokar vstopajo prek verige supermarketov z ekološkimi izdelki, ki bo z agrohomeopatijo inovativno dopolnila svoj prodajni program.
 
Načrti za bližnjo prihodnost so intenzivno osvajanje avstrijskega, italjanskega trga, švicarskega in nemškega trga, slednja sta tudi najbolj razvita. Dolgoročno bi radi na hitro rastočem evropskem trgu ekoloških pripravkov za vrt in dom, ocenjenega na približno 200 mio € letno, postali vodilni ponudnik z 20-odstotnim tržnim deležem, kar je povsem realen cilj, glede na to, kako hvaležno in nad vsemi pričkovanji jih sprejemajo trgovci in končni uporabniki. Hkrati HomeOgarden pospešeno razvija nove ekološke izdelke za dom in vrt, kot je denimo naravna zaščita pred insekti, za dodatno prebojno moč pri načrtovanem tržnem položaju.
 

Povezave

http://www.homeogarden.com/
 

Viri

  • intervju z Alešem Pfeiferjem, direktorjem in soustanoviteljem HomeOgarden
  • press clipping podjetja HomeOgarden
  • brošure in katalogi podjetja HomeOgarden
 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

> Nazaj na vse
Startup podjetje
HomeOgarden d.o.o.
Vključenost v programe
Start:up leta
INO
Drugi podatki
Spletna stran: www.homeogarden.com
Leto ustanovitve: 2012