Malinca

 /16.1.2018, Avtor: Stanislava Vabšek
 
Malinca je spletna trgovina z zdravo hrano in portal z zdravimi recepti, ter zaščitena blagovna znamka, pod katero se prodaja prek 250 različnih izdelkov (zdrava prehrana in naravna kozmetika). Njihova vizija je postati vodilno podjetje v Evropi na področju prodaje zdrave prehrane preko spleta. Trenutno so prisotni na slovenskem in hrvaškem trgu, letos pa se širijo v Nemčijo. Njihovo poslanstvo je izobraževanje in osveščanje ljudi o zdravem načinu življenja preko zdrave prehrane, na katero prisega že več kot 60.000 zadovoljnih uporabnikov.
 

Problem

Ekipa Malince je na trgu prepoznala problem razdrobljenosti in hkrati prenasičenosti nekakovostnih informacij o zdravem načinu življenja. Odkar poslujejo, so ta problem uspešno naslovili s pomočjo preverjenih in kakovostnih receptov, izdelkov in nasvetov, tudi na področju pogostih zdravstvenih težav, kot so prekomerna teža, povišan holesterol, slabokrvnost, alergije na gluten, laktozo, pomanjkanje motivacije, energije, preveč stresa ..., saj večino bolezni lahko vsaj omilimo, če ne v celoti rešimo, ravno s pravilno prehrano in zdravim življenjskim slogom.
 

Rešitev

Za probleme, ki se pojavljajo na trgu, Malinca razvija dve rešitvi. Prva je nov, uporabnikom prijazen, celovit, hiter in personaliziran spletni portal. Zelo pomembno je, da ima vse na enem mestu – enostavne in zdrave recepte, brezplačne e-priročnike z nasveti, zdravo prehrano in naravno kozmetiko, hitro dostavo, enostavno uporabniško izkušnjo. Druga rešitev je razvoj kakovostnih prehranskih in kozmetičnih produktov, ki rešujejo točno določene težave – na primer Immuno mix (mešanica medicinskih gob za krepitev imunskega sistema) in podobno. Pri razvoju izdelkov se vedno prilagajajo povpraševanju na trgu.
 

Konkurenca

Konkurenca je v segmentu zdrave prehrane velika, vendar ima Malinca nekaj ključnih prednosti: prepoznavnost na trgu (več kot 150.000 sledilcev na družabnih omrežjih), dobre pozicije na google iskalniku, prednost prvega na trgu s tako celovito rešitvijo, znanje spletnega marketinga, izkušnje celotne ekipe, lastna prepoznavna blagovna znamka in zveste, zadovoljne ter vračajoče se stranke.
 

Kontaktni podatki

MALINCA d.o.o.
Cesta Františka Foita 10, Velenje, 3320 Velenje
CEO: Nastja Kramer, gsm 051 244 557, info@malinca.si

 
 
Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Ekipa
Nastja Kramer, CEO
Andreja Stopar
Ana Kramer
Alja Cigale
Anže Voh
 
Investitorji
SPS SK75 - generacija jesen 2017
 
Drugi podatki
Facebook
Twitter
Instagram