ASMJ

 /28.8.2017, Avtor: Stanislava Vabšek
 
Interaktivne mobilne igre, ki jih pod blagovno znamko Moveo razvija podjetje ASMJ, spodbujajo gibanje otrok na prostem. S pomočjo navidezne resničnosti aplikacije otroke motivirajo, da se začnejo gibati zunaj, da odkrivajo svoje okolje in ob tem spoznavajo različne pučne vsebine, ki jih podjetje stalno nadgrajuje. 
 

Problem

Nezadostna motiviranost za gibanje otrok je eden večjih problemov današnjega časa. Vse težje jih je prepričati, da gredo stran od telefonov in tablic. Velika večina jih samo še sedi doma in igra igrice. Številke kažejo, da se kar 45 % populacije v razvitih regijah (EU, ZDA, Avstralija) premalo giblje, 50 % pa jih ima prekomerno težo. Samo v ZDA odstotek pretežkega prebivalstva znaša kar 69 %. Z isto problematiko se soočajo tudi starši otrok, saj je denimo v ZDA že 32 % otrok predebelih, v Evropi 22 %, številke pa se vsako leto povečujejo.
 

Rešitev 

Interaktivna mobilna igra Auggies, ki jo podjetje ASMJ razvija pod svojo blagovno znamko Moveo, spodbuja gibanje otrok na prostem. S pomočjo navidezne resničnosti (Augmented Reality) motivira otroke, da se začnejo gibati zunaj in s tem odkrivajo svoje okolje in se o njem učijo. Fizično aktivnost, kot so na primer poskoki ali 500 metrov hoje, aplikacija nagradi z zabavnimi igrami, kot so pihanje mehurčkov s premikanjem telefona. Sočasno aplikacija koristi tudi staršem, da dobijo nove ideje, kakšne igre se lahko igrajo z otroci in kam gredo lahko skupaj na potep. Podjetje ASMJ je aplikacijo razvilo lani v sodelovanju z univerzo MIT. V začetku leta so dobili prve uporabnike v mestu Boston s pomočjo občine, investitorjev in lokalne skupnosti.
 

Konkurenčna prednost

Na področju integriranih mobilnih aplikacij obstaja nekaj na videz podobnih produktov, ki se razlikujejo predvsem po funkcionalnostih in namenu uporabe. Številne športne mobilne aplikacije sicer spremljajo športne aktivnosti do potankosti, vendar jim primanjkuje infrastrukture, socialne komponente in igrifikacije. Aplikacija Auggies zagotavlja, da se otroci gibajo zunaj, v svojem okolju, in ob tem spoznavajo različne poučne vsebine, katere ustvarjalci aplikacije stalno dopolnjujejo. Konkurenčnost aplikacije je spoznal tudi ameriški pospeševalnik Propeller, v okviru katerega se bo aplikacij začela tržiti septembra letos.

 

Kontaktni podatki

ASMJ d.o.o., Ulica Danila Bučarja 23, 8000 Novo mesto
CEO: Andrej Strojin, andrej@moveo.si
http://moveo.si
Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Ekipa
Andrej Strojin, CEO 
Kaja Travnik
Andrej Slapnik
Aleš Sopotnik
Kirk Anderson
Miha Artnak
Investitorji
ABC pospeševalnik
SPS SK75 – generacija pomlad 2017
Drugi podatki
Facebook
Twitter