Boomerang media

 /3.1.2017, Avtor: Elvisa Basailović
 
Aplikacija Boomerang na inovativen način rešuje problem vsiljenih oglasov in percepcije oglaševanja s strani mlajše populacije. Z vpeljavo igre Boomerang in motivacijskega sistema nagrajevanja, uporabniki sprejemajo oglase s pozitivnim odnosom in ga ne zavračajo. Oglaševalci tako dostopajo do potrošnikov z digitalnimi oglasnimi sporočili ne glede na čas ali kraj, oglas pa plačajo le, če je uporabnik prejel ključno sporočilo oglasa.
 

Problem in uporabna vrednost

Aplikacija Boomerang rešuje problem dostopa oglaševalcev do mlajše publike in spreminja paradigmo nezaželjenosti oglasov, saj so le-ti vselej pri ljudeh zapisani kot motnja. Preko 50 % uporabnikov spleta ima implementiran AdBlocker, ki njihovemu brskalniku onemogoča prikaz oglasnih sporočil. To ustvari negativne posledice tako za oglaševalce kot tudi potrošnike), ki jih rešuje z Boomerang.
 
Največja težava marketinških agencij pri oglaševanju je najti ustrezne kanale in vsebine, ki pritegnejo mlade. Agencije so lahko zelo uspešne pri drugih ciljnih skupinah, pri mladih pa ne uspejo. Ključnih sporočil prek obstoječih medijev ne zaznajo, saj so zaradi prezasičenosti na njih »imuni«. To predstavlja veliko težavo, saj gre za publiko, ki bo čez 5 do 15 let najbolj izrazito potrošna.
 
Odgovor na težavo je aplikacija Boomerang, prek katere lahko oglaševalci pošiljajo oglasna sporočila segmentirani ciljni skupini. Do potrošnikov dostopajo z digitalnimi oglasnimi sporočili ne glede na čas ali kraj, oglas pa plačajo le, če je uporabnik prejel ključno sporočilo oglasa.
 
Uporabnik mora prebrati besedilo ali si ogledati vsebino in najti informacijo s katero odgovori na vprašanje. Za to je nagrajen z Boomerangom, ki predstavlja njegovo vstopnico v nagradni žreb. Tako je uporabnik motiviran za ogled oglasa. Del prihodkov s strani oglaševalcev Boomerang media združuje v sklad, ki ga vsakih 14 dni razdeli med 30 uporabnikov po principu žreba.
 

Konkurenčna prednost

So prvi na trgu s takšno kombinacijo oglaševanja in nagradne igre v aplikaciji. Za uporabnike je privlačnost njihovega produkta odvisna od višine nagradnega sklada in količine vsebine na aplikaciji. Imajo zelo močan “network effect”, ki skrbi za naraščujočo privlačnost produkta.
Z naraščajočim številom uporabnikov so vedno bolj zanimivi za podjetja, s tem raste število oglasov in višina nagradnega sklada, kar zopet privablja vse več uporabnikov in vse skupaj deluje kot učinek snežne kepe.
 

Kontaktni podatki

Naslov: BOOMERANG MEDIA d.o.o., Vojkova cesta 63, 1000 Ljubljana
Spletna stran: http://boomerang-media.com/  
Članstvo v SIO: / 

CEO: Žiga Vesel
Email: ziga.vesel@boomerang-media.si  
 


 
Avtor vsebine: Elvisa Basailović ,
vodja projekta
 
> Nazaj na vse
Ekipa
Žiga Vesel, CEO
Nika Kristina Butina, marketing in prodaja
Nik Klemenc, design in IT podpora
Gaj Okoren, prodaja
Rok Bertoncelj, backend programer
Matjaž Kristl, programer za sistem Android
Borut Tomažin, programer za sistem iOS
Investitorji
SPS SK75 - generacija jesen 2016
Druge informacije
Facebook