Smart Futuristic

 /3.1.2017, Avtor: Elvisa Basailović
 
FoodSurplus je platforma, ki prodajalcem hrane omogoča prodajo presežka hrane in hrane pred iztekom roka uporabe večjim porabnikom kot so gostinski obrati in hoteli. S prodajo presežne hrane FoodSurplus prodajalcem omogoča dosegati višje prihodke in nižje stroške poslovanja, medtem ko algoritmi omogočajo “pametno” in strateško identifikacijo kupcev, s čimer je mogoče povečati učinkovitost prodaje izdelkov, ki bi v nasprotenem primeru postali odpadek.
 

Problem in uporabna vrednost

Smart Futuristic rešuje problem kmetijske in prehrambene industrije, saj se osredotoča na upravljanje s presežkom prehrambenih izdelkov in hrano, ki se približuje izteku roka uporabe. Trenutno se 1,3 milijarde ton (40 % globalno proizvedene hrane) hrane zavrže. Od tega 20 % hrane nikoli ne zapusi trgovskih polic in jo trgovski centri zavržejo ali vrnejo dobavitelju.

Presežki hrane lahko postanejo odpadek in nastajajo v različnih delih dobavne verige, na primer pri primarnih proizvajalcih, kot so kmetijski obrati, proizvajalci in trgovci. Platforma FoodSurplus na osnovi učinkovitega povezovanja prodajalcev in kupcev omogoča zmanjševanje količine odpadne hrane. Prodajalci hrane kot so kmetijska podjetja, proizvajalci, prodajalci in distributerji hrane, se namreč  zaradi različnih razlogov soočajo s problemom presežne hrane (neustrezni proizvodi, pogodbena razmerja, napačno planiranje, slabo upravljanje z zalogami ...). Posledično številni proizvodi ne morejo biti prodani na konvencionalen način, kar za podjetja predstavlja dodaten strošek in izgubo prihodkov.

Platforma je namenjena tudi kupcem hrane, na primer gostinski obrati in hoteli, ki se soočajo z vedno dražjimi surovinami in izdelki. Omogoča jim, da dostopajo do kvalitetnih surovin in izdelkov po nižjih cenah. Tovrstna podjetja lahko hrano porabijo v zelo kratkem času in so za tovrstno blago zainteresirana, saj tako zmanjšujejo stroške poslovanja, ne da bi pri tem trpela kakovost njihovih storitev.

Platforma omogoča tudi, da kmetijski proizvajalci svoje izdelke prodajo neposredno končnim potrošnikom. S tem prodajalci pridejo do dodatnega dohodka , končni kupec pa do kakovostne surovine in izdelkov po ugodnih cenah.
 

Konkurenčna prednost

Bližnja konkurenca Smart Futuristica obsega različne platforme, npr. Plan Zheroes (socialno omrežje, ki povezuje podjetja in dobrodelne organizacije), Food Spoiler Alert (B2B spletna trgovina), Feeding Forward (spletna platforma, ki povezuje podjetja s presežki z gospodinjstvi), Leanpath (monitoring odpadne hrane v gostinskem sektorju), Stock on deals (spletna B2B platforma, ki povezuje kupce in prodajalce).
Te rešitive so v primerjavi s Smart Futuristicom tehnološko manj napredne, večinoma se osredotočajo na dobrodelni vidik in pokrivajo omejeno geografskego področje.

Neubranljiva prednost platforme FoodSurplus:
  • uporaba umetne intelligence, ki temelji na algoritmu in strojnem učenju, ter predstavlja bistvo sistema,
  • strokovno znanje na področju trajnosti (poročanje in svetovanje),
  • strokovno znanje na področju dobavne verige (optimizacija skladiščenja),
  • povezave in partnerstva z uveljavljenimi dobavitelji in kupci v Sloveniji in EU.
 

Kontaktni podatki

Naslov: SMART FUTURISTIC d.o.o., Linhartova cesta 13, 1000 Ljubljana
Spletna stran: http://smartfuturistic.com/, http://foodsurplus.eu/   
Članstvo v SIO: / 

CEO: Dalibor Matijević
Email: dalibor.matijevic@gmail.com  
 

 
Avtor vsebine: Elvisa Basailović ,
vodja projekta
 
> Nazaj na vse
Ekipa
Dalibor Matijević, CEO
Gregor Koprivnikar, razvoj
Jure Ribič, razvoj
Gregor Pečnik, vodja trajnostnega razvoja
Investitorji
SPS SK75 - generacija jesen 2016
ABC pospeševalnik
Drugi podatki
Facebook
LinkedIn