Intervju z startupovcem

Luka Perčič
/1.9.2015, Avtor: Stanislava Vabšek
Luka Perčič, CEO ter ustanovitelj startu-upa ZeroPass, je po prepričanju inovator. Po nedokončanem študiju na elektrotehniki se je posvetil aplikaciji, ki probleme gesel rešuje tako, da jih pretvori v zaporedje dovoljenj.
Luka Perčič, CEO ter ustanovitelj startu-upa ZeroPass, je po prepričanju inovator. Po nedokončanem študiju na elektrotehniki se je povsem posvetil svojim izumom in z njimi iskal poti na trg. Tej smeri še sedaj sledi, tokrat v okviru podjetja ZeroPass. Aplikacija rešuje probleme gesel, tako da jih pretvori v zaporedje dovoljenj. Prav tako omogoča uporabo ostalih zasebnih storitev, brez kompleksnosti varnih gesel, in jih na tak način približuje širši populaciji.

Zakaj in kako vas je potegnilo v podjetništvo?
Primarno želja po tem da lahko z svojim delom dosežeš čim več ljudi. Pa tudi nezmožnost implementiranja kompleksnih rešitev od začetka do konca- sam. Za to rabiš ekipo, ki ti jo podjetništvo pomaga motivirati.  

Če bi takrat imeli izkušnje in znanja, kot jih imate danes, ali bi se še enkrat odločili za to pot? Bi naredili kaj drugače?
Seveda, večino stvari. A hkrati se zavedam da se tudi pri napakah gradijo izkušnje ter zaupanje. Tako da preskakovanje delov svoje poti bi najbrž prineslo drugačne, nove napake.

S čim se trenutno v podjetju najbolj ukvarjate oz. kaj najbolj zaznamuje vaše start-upovsko življenje? 
Ukvarjamo se z zasnovo produkta na način, ki ne omogoča nobenemu, niti nam, ki razvijamo produkt, sledenja za njegovimi gesli ter privatnimi ključi. Poleg tega še naprej iščemo partnerje pri implementaciji delnih rešitev, ki smo jih razvili v okvirju reševanja problemov, ki jih naš pristop zahteva oz. pričakuje.

Kaj vas kot ekipo povezuje in motivira pri delu?
Želja po končanem produktu ter spodbujanje oz. spremljanje rasti. Kot drugo pa problem, ki ga rešujemo, lahko vodi do poenostavljenih enkripntiranih storitev. Želja po tem, da ljudje prevzamemo nazaj nadzor nad zasebnostjo svojih komunikacij, podatkov ter transakcij, je tako naravna, da se prisluškovanje in ostalo zbiranje zasebnih podatkov vedno bolj primerja z boleznijo oziroma onesnaženjem. Želimo biti del rešitve, ne le del dežurnih pritoževalcev.

Kaj je oz. bo ključni mejnik uspeha vašega podjetja?
Sto tisoč uporabnikov za začetek, in milijon aktivnih uporabnikov kasneje.

Najboljša in najslabša poslovna odločitev ali najboljši ter najslabši nasvet, ki ste ga prejeli na svoji start-up poti?
Najboljši nasvet bi bil, da ne poslušati ljudi, kaj govorijo, temveč jih raje spremljaj, kaj delajo. Najdi svojo pot, mnenje ljudi pa sprejmi zgolj kot ”pixel” celotne slike. Najslabši nasvet pa je skrivanje svoje rešitve oz. patentiranje v bojazni pred “krajo”. Če ti jo je kdo sposoben ukrasti, je rešitev prešibka oz. se z njo nisi dovolj hitro širil. Zato se spodobi, da jo kdo drug spravi na trg.

Vaša formula oz. recept za uspeh?
Sicer nismo še uspeli, sam pa se držim dveh načel. Prvo je, da imam zdravo skepso do vsega, tudi do svojih prepričanj, ter svojih zaslug pri svojem uspehu ter neuspehu. Drugo pa je predanost problemu, ki ga rešujem, saj smo le tako lahko najboljši na svojem področju.

 
 
Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Startup podjetje
ZP Aplikacije
Vključenost v programe
Start:up Geek House pospeševalnik, pomlad 2015
Drugi podatki
Facebook
LinkedIn