Intervju z startupovcem

Jan Dobrilovič
/1.9.2015, Avtor: Stanislava Vabšek
Soustanovitelj in CEO spletne platforme Beeping za varno naročanje preizkušenih čistilcev na dom pri svojem delu združuje podjetniški duh in izkušnje s področja marketinga tujih trgov v družbi Petrol.
Jan Dobrilovič, soustanovitelj in CEO podjetja Next oz. spletne platforme Beeping za hitro, varno in enostavno naročanje preverjenih čistilcev za dom, pri svojem delu združuje podjetniški duh in izkušnje s področja marketinga tujih trgov v družbi Petrol. Z razvojem poslovne ideje želi pustiti trajno sled, zato vso energijo in predanost usmerja v uresničitev poslanstva ekipe Beeping - ustvarjati čas, ki ga lahko porabimo za prijetnejše stvari v življenju, kot je čiščenje stanovanja. Zanj so najdragocenejši trenutki tisti, ki jih preživi z družino, je pa tudi strasten tekač. 

Zakaj in kako vas je potegnilo v podjetništvo? 
Imeti idejo, graditi zgodbo iz nič in hkrati navduševati ekipo za dosego nekaj večjega, je neprecenljiv proces in izkušnja. Podjetništvo ti to izkušnjo omogoča, hkrati lahko spremljaš vsakodnevni napredek, transformacijo, in pri tem uživaš.
 
Če bi takrat, ko ste se odločali za podjetništvo, imeli izkušnje in znanja, kot jih imate danes, ali bi se še enkrat odločili za to pot? Bi naredili kaj drugače? 
Vsaka odločitev je splet določenih okoliščin in trenutka. Z veseljem bi ponovil vse od začetka.
 
S čim se trenutno v podjetju najbolj ukvarjate oz. kaj najbolj zaznamuje vaše start-upovsko življenje?  
Trenutno v našem podjetju hkrati poteka več procesov, ki pa so kolikor se da načrtovani, z jasno zastavljenimi cilji. V svoj DNK imamo vgrajen gen za stalne spremembe in izboljšave. Ker se zavedamo, da je prodaja vse, je le-ta naša prioriteta. Ustvarjamo partnerstva, pogovarjamo se in sodelujemo s svojimi uporabniki, tako kupci kot tudi čistilci. Zanima nas, kako razmišljajo, kaj jim je pomembno, kako jim lahko storitev naročanja čistilcev na dom 
 
Kaj vas kot ekipo povezuje in motivira pri delu? 
Zmaga! Celotna ekipa se osredotoča na to, da vzpostavimo poslovno uspešen model s fokusom na uporabnike. Nikakor pa ne pozabljamo v samem procesu uživati ter se seveda učiti.
 
Kaj je oz. bo ključni mejnik uspeha vašega podjetja? 
Že od začetka je jasno, da bo en izmed ključnih mejnikov dobro načrtovana širitev izven meja Slovenije. Da pa bi temu zadostili, moramo našim uporabnikom v Ljubljani in Sloveniji omogočiti edinstveno izkušnjo, zadovoljiti njihova pričakovanja in prodajno rasti. Hkrati pa graditi ekipo, sodelavce in omogočiti edinstveno interno kulturo, kot osnovo za rast.
 
Najboljša in najslabša poslovna odločitev ali najboljši ter najslabši nasvet, ki ste ga prejeli na svoji start-up poti? 
Vse nas omejujejo stereotipi, neke neutemeljene predpostavke v smislu »to tako je, to smo probali«. Vsak »nasvet«, ki gre v tej smeri je nevaren, a hkrati izziv. Najbolj smela poslovna odločitev pa je skok v podjetništvo.
 
Vaša formula oz. recept za uspeh? 
Poslušaj, beri, vprašaj, pogovarjaj se. Imej delo za vrednoto. Razmišljaj ”da”, ne ”ne”. Bodi najbolj zahteven do sebe. Brez podpore najbližjih pa tako ali tako ne gre. 



 
 
Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Startup podjetje
Next
Vključenost v programe
Start:up Geek House pospeševalnik, pomlad 2015
Drugi podatki
Facebook
LinkedIn