Intervju z startupovcem

Igor Panjan
/24.12.2014, Avtor: Elvisa Basailović
Igor Panjan, CEO in vodja ekipe Datafy.it, organizator, motivator in startupovec, ki razume, da je prodaja proces in ne stvar umetniške inspiracije.
Igor Panjan, CEO in vodja ekipe Datafy.it, organizator, motivator in startupovec, ki razume, da je prodaja proces in ne stvar umetniške inspiracije. Svojo podjetniško pot je pričel leta 2007 kot zunanji svetovalec v veliki mednarodni logistični korporaciji. Kalil se je na vodstvenih upravljavskih področjih in podjetniško pot nadaljeval leta 2011 s projektom iGostinec in iHotelir, v katerega je osebno investiral ter vodil razvoj elektronskih menijev za restavracije in hotele. Iz tega se je razvil projekt Smarthousekeeping, ki je namenjen optimizaciji poslovnih procesov v hotelirstvu. Čisto po naravni poti, zaradi potreb podjetja, so razvili spletni iskalnik poslovnih kontaktov Datafy, v katerem so kasneje zaznali boljšo poslovno priložnost, zato se mu trenutno posvečajo 24/7.
 
Kaj trenutno najbolj zaznamuje vaše startupovsko življenje?
Trenutno nas najbolj zaznamuje zafrkavanje »elastic searcha«, ki je razlog za (pre) kratke noči, e-maile ob 4ih zjutraj in večna vprašanja “A že dela?” in je še zadnja ovira, da strateški partner prične s prodajo Datafy.it-ja. Poleg tega se še osredotočamo na povečanje prodaje ter razvojne aktivnosti z našimi strateškimi partnerji, ki nas bodo zastopali na trgu.

In kdo so ti, ki ob 4ih ponoči odgovarjajo na tvoje maile?
  • Uroš Trebec– CTO: Skupno ima preko 10 let profesionalnih izkušenj iz programiranja.
  • Tilen Kusterle - LEAD DEVELOPER: Java, Eclipse IDE, Matlab, C/C++, LabVIEW ter Python mojster.
  • PRIMOŽ KERIN – PROGRAMER: študent na FRI, s sposobnostjo hitrega učenja programiranja in specialiteto hackanja portalov.
  • ŽAN ANDERLE - UX & UI oblikovalec: Konstantno stremi k razvoju uporabniške izkušnje, z namenom da bo Datafy aplikacija čim bolj preprosta in intuitivna za uporabo.
Najboljši in najslabši nasvet, ki ste ga prejeli na svoji startup poti?
Slabih nasvetov je bilo veliko, sploh v začetni fazi, ko je podjetje najbolj ranljivo. Takrat je samo pomembno, da ekipa sledi svoji viziji. Najboljši nasvet je bil definitivno od Gregorja Pipana, ko nam je rekel: “Nehajte startupirat, pojdite in prodajte!”
 
Največja napaka ali najslabša odločitev, ki ste jo sprejeli? Kaj pa najboljša poslovna odločitev do zdaj?
Napak je bilo do sedaj že veliko, so praktično vsakdanjik, vse pa so na pripeljale do tega, da smo boljši. Največja napaka, ki si jo dovolimo, je občasna dvomljivost, ki pa jo z uspehom pri prodaji hitro povozimo. Najboljša poslovna odločitev je zavedna, patološka vztrajnost in vedno pravi ljudje okoli nas.
 
Vaša formula/recept za uspeh in kaj bi priporočili drugim, ki se podajajo na podjetniško pot?
Patološka vztrajnost.



Vir fotografije: Časnik Finance, fotograf: Aleš Beno
 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

Avtor vsebine: Elvisa Basailović ,
vodja projekta
 
> Nazaj na vse
Startup podjetje
SmartPa
Vključenost v programe
Start:up Geek House pospeševalnik, generacija 2014
Drugi podatki
Facebook
LinkedIn