Intervju z startupovcem

Peter Ličen
/8.1.2015, Avtor: Elvisa Basailović
Petra Lična, arhitekta in CEO podjetja Lushna, vodi trma in vera v Lushna zgodbo ter njen potencial.
Peter Ličen, CEO podjetja Lushna, prejemnika investicije SK50, je po izobrazbi arhitekt s specifičnim multidisciplinarnim in povezovalnim pristopom do projektov. Kot vodja projektov je svoje izkušnje nabiral v različnih slovenskih arhitekturnih birojih. Od leta 2008 je direktor in lastnik podjetja Soba. V tem času je vodil več projektov, med njimi tudi celostni razvoj in prenovo degradiranega območja Fiprom na Jesenicah, v okviru katerega je bila zasnovana in izvedena nova mestna tržnica in muzej. Njegov ključni projekt pa je bila urbanistična in programska zasnova ter arhitekturno oblikovanje turistične vasice in objektov v Campingu Bled, kjer so nastali zametki Lushne, ki jo vodi danes.

Kaj vas kot ekipo povezuje in motivira pri delu?
Najbolj nas motivira pozitiven odziv naših končnih uporabnikov, kupcev in partnerjev. Povezuje pa nas trma in vera v Lushna zgodbo ter njen potencial.
 
Kaj trenutno najbolj zaznamuje vaše startupovsko življenje?
Razvijanje produktov in ponudb za razvoj glamuroznih sonaravnih destinacij in izkušenj, medtem, ko večino časa preživimo z glavami v monitorjih.
 
Kaj je najpomembnejše področje, s katerim se v podjetju trenutno ukvarjate?
Trenutno so najbolj na udaru razvoj prodajnih kanalov, digitalni marketing, testiranje in razvoj ”plug and play” storitve in novih glamping produktov.

Najboljši in najslabši nasvet, ki ste ga prejeli na svoji startup poti?
Najslabši je bil, da je nesmiselno vzpostavljati start-up podjetja na počasi rastočem trgu, kot je turizem. Najboljši je pa tisti klasičen: »testirajte povpraševanje na trgu z MVP, preden dokončno razvijete produkt«.
 
Največja napaka ali najslabša odločitev, ki ste jo sprejeli? Kaj pa najboljša poslovna odločitev do zdaj?
Največja napaka je (pre)pozen vstop na trg z že zelo definiranimi produkti. Najboljša pa ja bila testiranje MVP-ja kot zgodnji del razvoja produktov in storitev.
 
Vaša formula/recept za uspeh?
Razvij svojo formulo za uspeh iz osnovnih elementov, na katerih so si zobe lomili drugi.


 
 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

Avtor vsebine: Elvisa Basailović ,
vodja projekta
 
> Nazaj na vse
Startup podjetje
Lushna
Vključenost v programe
Start:up Geek House pospeševalnik, generacija 2014
Drugi podatki
Facebook
LinkedIn