Intervju z startupovcem

Luka Kaplar
/8.1.2015, Avtor: Elvisa Basailović
Luka Kaplar, soustanovitelj in CEO startupa Getapro, z deset letnimi izkušnjami v fitnes industriji prenaša zahteve trga do svojih razvojnikov.
Luka Kaplar, soustanovitelj in CEO startupa Getapro, ki razvija mobilno aplikacijo za rezervacije in plačevanje storitev osebnim trenerjem, ima skupno 10+ let izkušenj v fitnes industriji. Z njegovo vizijo je bila ustanovljena Zveza fitnes profesionalcev Slovenije, ki izvaja akreditirane tečaje za pridobitev licenc na področju osebnih trenerjev, inštruktorjev aerobike in inštruktorjev pilatesa v Sloveniji in Veliki Britaniji. Je ključna oseba, ki prenaša zahteve trga preko produktnega vodje do razvojnikov. Deluje po načelu, da ni napačnih odgovorov. So samo bolj ali manj primerni v danih okoliščinah.
 
Kaj trenutno najbolj zaznamuje vaše startupovsko življenje?
Delovnik 24/7 z veliko mero stresa, nenehno prilagajanje, spremembe na dnevni ravni, iskanju novih možnosti, vse skupaj pa je začinjeno z nezdravimi obroki. Seveda pridejo tudi trenutki, ko si rečemo: “Ali nam je tega treba?” nato pa se ob vsakem napredku, potrditvi s strani trga, zavemo, da smo na pravi poti in da moramo vztrajati, ne glede na vse.

Kaj vas kot ekipo povezuje in motivira pri delu?
Skupno vsem članom ekipe je, da nam nič v življenju ni bilo dano in smo se vsi morali na vsakem koraku sami potruditi in narediti nekaj več. Ekipo povezuje enak način razmišljanja ter to, da je razvojni del ekipe deluje skupaj na različnih projektih zadnjih 10 let.
 
Kaj je najpomembnejše področje, s katerim se v podjetju trenutno ukvarjate ?
Razvojni del ekipe se trenutno ukvarja z odpravo bugov in pripravo na uradno lansiranje aplikacije v UK. Poslovodni del ekipe pa se ukvarja s pripravo tržne strategije, iskanjem novega kadra ter optimizacijo delovnih procesov.

Najboljši in najslabši nasvet, ki ste ga prejeli na svoji startup poti?
Ne verjamemo v dobre in slabe nasvete. So samo bolj ali manj ustrezni v danih okoliščinah. Naloga vodje projekta pa je, da uporabi tiste nasvete, ki lahko najbolje prispevajo pri napredku projekta.

Največja napaka ali najslabša odločitev, ki ste jo sprejeli? Kaj pa najboljša poslovna odločitev do zdaj?
Največje napake so bile narejene v začetni fazi na področju kadrovanja. Pri sestavljanju ekipe smo se v osnovi oprli na motivacijski element, nismo pa upoštevali karakteristike posameznikov, njihovih delovnih navad ter osebnih motivov. Ker je vsako načrtovanje zgolj predvidevanje, smo se zmotili tudi pri časovnici izdelave produkta. Posledično je slednje vplivalo na motivacijo nekaterih sodelavcev s katerimi smo sodelovali po principu “bootstrapa” in produktivnost je drastično upadla. Naučil smo se, da na osnovi motivacije posamezniki zdržijo nekaj mesecev, nato pa se mora projekt razviti v resno zgodbo. Na ta način pa se je ekipa tudi izluščila in ostali so tisti člani, ki verjamejo v projekt in so danes redno zaposleni.
 
Najboljša odločitev pa je bila, da smo se predstavili Silicijevim vrtovom, ki so prepoznali potencial ter so nato investirali v naš projekt. Poleg finančne “injekcije” pa smo preko njih dobili tudi dostop do socialnega kapitala, ki je najpomembnejši. Za večino osebnih predstavitev je poskrbel Peter Ribarič, direktor Silicijevih vrtov, ter nam skrajšal čas in olajšal dostop do oseb in podjetij tako v SI kot v UK do katerih bi sami težko prišli.
 
Vaša formula/recept za uspeh?
V naši ekipi se držimo formule Marka Cubana “It’s not in the dreaming, it’s in the doing”. S kančkom sreče ter pametnim pristopom menim, da je edini pravi način za uspeh.


 
 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

Avtor vsebine: Elvisa Basailović ,
vodja projekta
 
> Nazaj na vse
Startup podjetje
Getapro
Vključenost v programe
Start:up Geek House pospeševalnik, generacija 2014
Drugi podatki
Facebook
LinkedIn