Intervju z startupovcem

Žiga Drev
/8.1.2015, Avtor: Stanislava Vabšek
Žiga Drev, CEO in vodja ekipe Origin Trail, je znan po analitičnem pristopu k reševanju zahtevnih problemov.
Žiga Drev, CEO in vodja ekipe Origin Trail. Podiplomski študent programa International Master of Business – smer finance na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, se z marketingom blagovne znamke Ekodar ukvarja od leta 2011. Svoje znanje marketinga je tekom študija podkrepil ter se dodatno poglobil v finančni in nadzorni del poslovnih ved. Leta 2013 je sodeloval pri analizi trga sveže zelenjave v Sloveniji in pripravi trženjske strategije za poslovni sistem Mercator. Znan je po analitičnem pristopu k reševanju zahtevnih problemov.
 
Kaj trenutno najbolj zaznamuje vaše startupovsko življenje?
Ravnokar smo dokončali razvoj produkta, za katerega verjamemo, da je naš MVP, in komaj zadihali po napornem razvojnem ciklu. Ker smo bazirani na dveh lokacijah, smo precej pogosto na relaciji Ljubljana-Beograd, še več pa komuniciramo prek raznih spletnih komunikacijskih orodij.
Naslednji pomemben korak bo iskanje 'early adopter' partnerjev v tujini, ki bodo hitro prepoznali vrednost našega sistema in razkrili poreklo svojih proizvodov s pomočjo OriginTrail.
 
Kdo je kdo v vaši ekipi?
Jedro ekipe OriginTrail sestavljajo soustanovitelji podjetja - Tomaž Levak, Žiga Drev ter Branimir Rakić. V juniju 2014 sta se ekipi pridružila še Aleksandar Veljković in Luka Ivanović.
 
Najboljši in najslabši nasvet, ki ste ga prejeli na na svoji startup poti?
Bilo je veliko odličnih nasvetov, ki smo jih prejeli od našega mentorja Andreja Muževiča, direktorice LUI dr. Lidije Honzak, izkušenega podjetnika Save Marinkovicha in drugih, ki so nam dali pravo usmeritev ob pravem času.
 
Težko bi pa našli najslabši nasvet saj ne moremo izpostaviti nobenega, ki bi mu sledili in bi se izkazal za izrazito napačnega. Bili so le nasveti za katere smo se odločili, da za nas v danem trenutku niso primerni. Na koncu si vedno sam odgovoren za odločitev, ki jo sprejmeš.
 
Največja napaka ali najslabša odločitev, ki ste jo sprejeli? Kaj pa najboljša poslovna odločitev do zdaj?
Kot napačna se je izkazala naša začetna predpostavka, da bo za implementacijo sistema potrebno razviti tudi hardware - lasten označevalec proizvodov. Stik s trgom nam je pokazal, da intruzija v proizvodno linijo ter embalažo prehrambnega proizvoda zelo podaljša čas implementacije in smo zato tudi hitro poiskali alternativno rešitev.
 
Najboljša odločitev pa je gotovo bila, da smo se odločili, da sistema ne bomo razvijali v vakuumu temveč smo takoj poiskali prvega kupca, ki je bil tudi neke vrste razvojni partner.
 
Vaša formula/recept za uspeh?
Glede na našo prejšnjo definicijo uspeha bo verjetno še nekaj časa trajalo, da bomo lahko sodili, katera formula je bila resnično najboljša. Smo pa spoznali dve resnici, za kateri menimo da sta precej pomembni - nikoli ni tako slabo, kot se zdi. In nikoli ni tako dobro, kot se zdi.


 
 
   Podporno okolje

Član: Ljubljanski univerzitetni inkubator
Več...
 

Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Startup podjetje
Prospeh
Vključenost v programe
Start:up Geek House pospeševalnik, generacija 2014
Drugi podatki
Facebook
LinkedIn