LUSHNA

 /5.1.2015, Avtor: Elvisa Basailović
 
Podjetje Lushna lastnikom očarljive naravne lokacije pomaga vzpostaviti privlačno ”glamping” ekološko turistično destinacijo. Vodi jih skozi postopek, ki jim omogoča prepoznavno zgodbo in podobo, optimalen način delovanja in nepozabno izkušnjo uporabnikov. Podjetje ponuja celovit nabor inovativnih »glamping« izdelkov in storitev, ki proces razvoja tovrstne turistične destinacije po principu »Lushna Way« skrči iz štirih let na leto ali manj.   
 

Problem in uporabna vrednost

Njihova rešitev je poleg lesne industrije tesno povezana s turizmom, ki je še vedno rastoča gospodarska panoga. A tudi v turizmu in počitniških navadah ljudi je opaziti premik k vrednotam ekološkega, naravnega in trajnostnega bivanja.
 
Ključni del njihove ponudbe je linija edinstvenih lesenih turističnih objektov Lushna, oblikovanih z mislijo udobja in pristnega doživetja narave. Združili so tradicionalno obdelovanje lesa z modernim dizajnom in vidiki glampinga. Tipe hišk so prilagodili različnim okoljem in potrebam, vse pa so izdelane iz naravi prijaznih materialov, njihovo inovativno oblikovanje pa omogoča zaščito pred vlago, mrazom, vročino in nepovabljenimi insekti.
 
Uspešno turistično destinacijo ne ustvarijo le privlačni nastanitveni objekti, zato sodelujejo z investitorji skozi celoten proces razvoja njihove lokacije do prepoznavne destinacije. Vodijo jih od idejne zasnove, oblikovanja vsebine prostora in destinacijske znamke, oblikovanja strateških in izvedbenih dokumentov, do same gradnje in implementacije v poslovanje.
 

Konkurenčna prednost

Razvoj turistične destinacije na marketinškem, programskem in prostorskem nivoju traja od dve do štiri leta in mnoge od njih se razvijajo z učenjem na dragih napakah. Manjše destinacije si resnega razvoja vseh segmentov poslovanja običajno sploh ne morejo privoščiti. Z vodenim principom Lushna Way se ta proces skrči iz do štirih let na eno leto ali manj. Za manjše destinacije razvijajo ”plug and play” rešitev, ki jim bo znižala stroške razvoja in delovanja ter omogočila hiter vstop na trg.

Mirnih lokacij z lepim razgledom v Sloveniji in po svetu še dolgo ne bo zmanjkalo. Glamping prinaša veliko priložnosti za vlagatelje v turistične destinacije in načrt podjetja je, da jim ponudi vrhunsko rešitev, ki zagotavlja edinstvenost, celosten pristop, hitro izvedbo, visoko kakovost in sprejemljivo ceno.

 
Poslovni model in kupci

Poslovni model podjetja Lushna je zastavljen na treh segmentih, in sicer razvoj glamping destinacij, prodaja glamping produktov ter prodaja licenc za Lushna glamping koncept. Do sedaj so priznanemu angleškemu proizvajalcu Fieldcandy prodali licenco za proizvodnjo in prodajo Lushna Vila Air.
 

Kontaktni podatki  

Naslov: LUSHNA d.o.o., Vodnikova cesta 38, 1000 Ljubljana
Email: peter@lushna.com
Spletna stran: www.glamping-lushna.com
Članstvo v SIO: RC IKT Kranj



 
   Podporno okolje

Član: RC IKT
Več...
 

Avtor vsebine: Elvisa Basailović ,
vodja projekta
 
> Nazaj na vse
Ekipa
Peter Ličen, CEO
Iñaki Lopez Sola, vodja produktnega razvoja
Jaka Ažman, vodja marketinga
Investitorji
SPS SK50 - generacija jesen 2014
Drugi podatki
Facebook
Twitter
LinkedIn