LUX MEDIA

 /5.8.2015, Avtor: Stanislava Vabšek
 
Podjetje Lux media razvija interaktivno digitalno ogledalo za predvajanje vsebin, prilagojenih uporabniku. Ogledalo s pomočjo senzorja zazna prisotnost uporabnika in temu primerno prilagodi prikazano vsebino, ki jo je možno spreminjati in administrirati na daljavo.
 

Problem in uporabna vrednost

Interaktivno digitalno ogledalo želi oglaševalcem rešiti problem ”imunosti” na oglase, ki se uporabnikom prikazujejo na številnih notranjih in zunanjih, klasičnih in digitalnih prikazovalnikih. Omogoča večjo interaktivnost uporabnika z medijem in prikazovanje ključnih informacij takrat, ko se uporabnik dejansko približa zaslonu. Hkrati imajo oglaševalci enako kot pri spletnem oglaševanju zagotovljeno natančno merljivost dosega oglaševalske kampanje in pa možnost zakupa oglasnega prostora po številu ogledov, ne le v časovno omejenih intervalih.

Sistem, razvit v Android okolju, se lahko uporablja tudi kot aplikacija za tablične računalnike, ki se danes uporabljajo kot digitalni prikazovalniki, s svojo rešitvijo pa želi podjetje najprej vzpostaviti pilotsko oglaševalsko mrežo v trgovskem centru, letališču ali v nekem drugem, za tovrstno oglaševanje primernem javnem prostoru.  
 

Konkurenčna prednost

Konkurenčne rešitve prikazuje vsebine na digitalnih prikazovalniki in drugih medijih in ne vzpostavljajo nikakršne interakcije z opazovalcem, razen tistih, ki uporabljajo ”touch screen” tehnologijo, kar pa opazovalcu večinoma vzame preveč časa in je v večini primerov neuporabljena in spregledana funkcija. Prav tako ne omogočajo natančnega statističnega spremljanja dosega kampanje.

V segmentu proizvajalcev oglasnih medijev, konkretno digitalnih ogledal, se na azijskem trgu pojavljajo podobni produkti, ki pa so dražji, slabše kakovosti in videza ter ne ponujajo celovite rešitve, ki obsega tudi statistično spremljanje dosega kampanj. 
 

Kontaktni podatki   

Naslov: LUX MEDIA d.o.o., Partizanska cesta 6, 2000 Maribor 
Email: ales@luxmedia.si
Spletna stran: www.luxmedia.si
Članstvo v SIO: /




 
 
Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Ekipa
Aleš Reisman, direktor
Jure Lakožič, razvoj in marketing
Alen Himmelreich, razvoj in dizajn
Miha Možina, razvoj
Investitorji
Tatjana Kolenc
SPS SK75 - generacija pomlad 2015
Drugi podatki
Spletna stran podjetja
Facebook