Press Clipping

 
Mariborsko podjetje Press Clipping se je v 20 letih delovanja razvilo v vodilno regijsko agencijo za spremljanje in analiziranje medijev ter inovativne ''business inteligence'' storitve, kot so eClip LIVE, CLIP Forenzika ali Report7.
 
Podjetje Press Clipping sta leta 1994 ustanovila Tatjana Novak in Boštjan Vilčnik, ki sta že tri leta prej navdušeno začela razmišljati o tem, kako čim bolje izmeriti učinek komuniciranja in odnosov z javnostmi.
 

Dragocen nastvet začetnikoma

Za zagon lastnega podjetja je bilo zanju prelomno srečanje s takratnim generalnim sekretarjem največjega svetovnega združenja ”press clipping” agencij FIBEP v Zürichu, ki si je vzel čas in mladima začetnikoma svetoval, kako zastaviti vizijo in skrbeti za rast in razvoj podjetja.
 

Lastna orodja, po katerih povprašuje tudi konkurenca

Press Clipping je po 20 letih delovanja zrasel v vodilno regijsko agencijo za spremljanje in analiziranje medijskih ter inovativne ”Business Inteligence” storitve. K temu uspehu so pripomogli štirje ključni strateški dejavniki, in sicer:
  • strokoven ter oseben pristop do naročnikov,
  • nenehno izobraževanje,
  • investicije v razvoj lastnih metodologij in orodij za učinkovito izvajanje storitev ter
  • odprtost, sodelovanje in povezovanje v partnersko mrežo, preko katere je Press Clipping danes prisoten tudi na Balkanu.
Vsi partnerji v mreži za spremljanje in analiziranje medijev uporabljajo metodologije in orodja, ki jih razvija mariborski Press Clipping, velikokrat pa se jim zgodi, da po njih povprašujejo celo konkurenčna podjetja.
 

Strokovni standardi branže za celotno regijo

Z nenehnim sledenjem trendov na področju komuniciranja in obveščanja ter proaktivnim spremljanjem potreb trga in naročnikov je Press Clipping razvil široko paleto storitev, ki postavljajo strokovne standarde press clipping branže ne le v Sloveniji, temveč v celotni regiji.

Dejavnost na področju merjenja učinkovitosti odnosov z javnostmi so z lastnimi analitičnimi metodami izpilili do popolnosti, vanje pa zaradi vse večjega pomena spleta vključili najsodobnejša orodja, kot so Alexa Rating in Google PR rating, ter pri medijskih analizah uvedli model izračunavanja AVE (advertising value equivalent).
 

Razvojni aduti - eClip LIVE, CLIP Forenzika in Report7

 

Svoje naročnike prek mobilnega in spletnega vmesnika eClip LIVE že dve leti razvajajo s popolnim 24-urnim pregledom nad medijskim dogajanjem, vključno z objavami na družbenih omrežjih, nadgrajenim s hitrim obveščanjem na poljubne elektronske naslove. Inovativno spletno orodje uporabnikom poleg ''real time'' spremljanja objav in nemotenega dostopa do arhivskih člankov zagotavlja predvsem lažje in hitrejše iskanje, razvrščanje, ocenjevanje ter analiziranje medijskih objav.
 

eClip LIVE je zasnovan kot zmogljiv spletni vmesnik

Zasnovan kot sodoben spletni in mobilni vmesnik eClip LIVE uporabnikom omogoča predvsem preglednejše in enostavnejše iskanje objav. Vsak naročnik si eClip LIVE lahko nastavi po meri, sam vpisuje ključne besede in objave poljubno razvršča, ocenjuje ter tiska. Iskanje in priprava statističnih analiz je možna po različnih parametrih – avtor, medij, rubrika, žanr, datum, ključne besede ..., naprednejši uporabniki pa si lahko sami izdelajo analize s križanjem do treh parametrov hkrati.

S pomočjo ”optical character recognition” tehnologije je omogočeno iskanje tudi pri slikovnih oblikah zapisa, prek lastne regionalne partnerske mreže Press Clippinga pa lahko uporabniki spremljajo tudi objave v hrvaških, makedonskih in albanskih, kmalu pa še bosansko-hercegovskih medijih, ter po dogovoru naročijo tudi prevode objav iz tujine.
 

Spremljanje medijev iz vsega sveta

Press Clipping redno spremlja več kot tisoč tiskanih medijev, dva tisoč spletnih medijev (vključno z družbenimi omrežji) in več kot 280 radijskih ter televizijskih programov. Prek poslovnih partnerjev ter članstva v organizaciji FIBEP zagotavlja spremljanje medijev iz vsega sveta. Korak naprej k zagotavljanju celovite, a hkrati butične in visoko specializirane ponudbe, pa so letos pomladi naredili z uvedbo dveh novih produktov na področju ”Business Intelligence” storitev, in sicer CLIP Forenzika in Report7.
 

Z lastno metodologijo pokrivajo 103 države sveta

CLIP Forenzika je nastala na osnovi triletnih priprav in raziskav, s Press Clippingovo lastno metodologijo pa pokriva 103 države sveta. Uporabnikom, ki iščejo nove poslovne priložnosti, omogoča, da temeljito raziščejo in preverijo podatke o svojih obstoječih ali bodočih poslovnih partnerjih in dobijo vpogled v njihovo finančno situacijo in lastniške ter poslovne povezave v gospodarstvu in politiki.
 

S CLIP Forenzika proti morebitni korupciji

Po pregledu in analiziranju medijskih objav ter s pomočjo posebnega vprašalnika Press Clipping pripravi izčrpno poročilo, v katerem izpostavi pozitivne in negativne zgodbe in oceni naklonjenost vodstvu ali podjetju. Iz bogatega arhiva medijskih objav lahko analitiki razberejo tudi takšne podrobnosti, kot je denimo prisotnost na družabnem dogodku izpred nekaj let ali podatek o tem, kje je zaposlena soproga poslovnega partnerja, ki ga naročnik želi preveriti. Velikokrat so v poslu ravno takšne podrobnosti lahko zelo pomembne, saj gre pri tovrstnem raziskovanju tudi za odkrivanje potencialnih koruptivnih dejanj. CLIP Forenzika pa ne spremlja le medijskih portalov, temveč vse javno dostopne poslovne registre in druge zbirke podatkov, pri čemer za zagotovitev nadstandardne storitve Press Clipping sodeluje tudi z detektivi, ki imajo prek detektivske zbornice nadaljnji dostop do drugih informacijskih baz. 
 

Uvedba Report7 ali kronski dokaz zaupanja

Odličen dokaz, kako pomembno je skrbno grajenje osebnih odnosov z naročniki, je uvedba še enega novega produkta. Gre za storitev Report7, ki uporabnikom zagotavlja verodostojno dokumentiranje zapisov skupščin, zaupnih sej in kolegijev vodstvenih kadrov v podjetjih in organizacijah, zavezanih k transparentnemu delovanju.

Press Clipping se s podpisom izjave o varovanju podatkov zavezuje k varnemu načinu servisa, pri čemer varovanje tajnih podatkov stranke vključuje prav vse najsodobnejše ukrepe, ki nepoklicanim osebam onemogočajo dostop do teh dokumentov. Tovrstne storitve pa ne bi mogel tako uspešno uvesti na trg, če se v vseh letih svojih delovanja ne bi razvil v zaupanja vrednega partnerja svojih naročnikov.
 

Več kot 4.000 naročnikov iz 36 držav

Storitve Press Clippinga je do danes uporabljalo že več kot 4.000 naročnikov iz 36 različnih držav. Mednje sodijo ugledna domača podjetja, kot so Petrol, BTC, Lek, Engrotuš, Banka Slovenije, Telekom Slovenije in številni drugi, pa tudi multinacionalke, med katerimi najdemo P&G, Nike, Samsung, Dell, Adidas, Sony, Novartis, Henkel, Mastercard, Toyota, Fiat, Ford in druge.
 

Formula za uspeh? Brez ljudi ne gre!

Če so še pred kratkim nekatera hitro nastala, a tudi kmalu ugasla, podjetja hotela dokazati obstoj formule za uspeh v tej branži, ki naj bi vsebovala predvsem zmogljiv ''software'' in nekaj uporabniških paketov, v podjetju Press Clipping dokazujejo, da brez dodane vrednosti strokovnih in predanih človeških odnosov pač ne gre.

Zavedajo se, da naročnik želi imeti sogovornika tudi v petek ob petih popoldan, da ga sredi kriznega komuniciranja zanimajo tudi članki, objavljeni od enih ponoči in da vodja odnosov z javnostmi zelo ceni, ko kmalu po nastopu direktorja v televizijski oddaji prejme posnetek nastopa. Tudi obrtnik, ki odpira novo proizvodno halo, hvaležno sprejme nasvet glede obveščanja novinarjev, ekipa Press Clippinga pa tako najbolje dokazuje, da strank ne deli na majhne in velike, bolj ali manj pomembne, temveč zanje vedno naredi vse, po svojih najboljših močeh.
 
Za svoje naročnike ekipa Press Clippinga dnevno zabeleži več kot devet tisoč člankov in zanje skrbi v dveh izmenah – prvi sodelavci pridejo na svoja delovna mesta že ob štirih zjutraj, zadnji odidejo ob enih zjutraj. 
 
Verjetno največji donos pa je podjetje Press Clipping doseglo z nenehnim razvojem in izobraževanjem svojih kadrov ter pravo mero kombiniranja metod dela izpred desetih let z najsodobnejšimi tehnologijami. Tako je danes 22 redno zaposlenih, skupaj s stalnimi zunanjimi sodelavci pa kar 80 članov ekipe, in vizija vodstvenega dvojca Novak – Vilčnik, najboljše zagotovilo za ohranjanje vodilne pozicije v regiji. 
 

Pohvale zadovoljnih uporabnikov

”Naše večletno sodelovanje je odraz njihove odzivnosti, zanesljivosti in učinkovitosti zaposlenih, njihovega obsežnega nabora storitev, nenehnega razvoja in inovativnosti. Po jutru se dan pozna, zato si vsak dan privoščimo jutranje prebiranje našega ”press clippinga”.
mag. Aleksander Salkič, vodja strateškega-korporativnega komuniciranja, Petrol
 
”Press Clipping nam nudi kakovostno in uporabniku prijazno storitev. To se še posebej izrazito kaže pri uvajanju on-line prikazovanja medijskih objav na naši spletni strani, saj smo na podlagi njihove rešitve dobili zelo uporaben produkt, ki vsem zaposlenim omogoča enostaven in hiter dostop do informacij.”
Tatjana Jazbec, odnosi z javnostmi, Luka Koper
 
”S pomočjo storitev, ki jih nudi Press Clipping, lahko ugotavljamo, spreminjamo, predvsem pa razvijamo ter nadgrajujemo svojo politiko komuniciranja. Njihova odzivnost je ključnega pomena in hitri popravki smeri komuniciranja nujni.”
Petra Ravnikar, odnosi z javnostmi, Reiffeisen banka d. d.
 
”Press Clipping predstavlja pomembno vlogo za uspešno poslovanje naše družbe. S svojo storitvijo spremljanja objav dnevno posreduje ključne informacije, izkazuje profesionalen, strokoven in prijazen pristop zaposlenih, še posebno pa hiter odziv in številne argumentirane predloge za pregledno segmentacijo in analizo medijskih objav.”
Marjan Eberlinc, direktor, Plinovodi d.o.o.
 
 

Povezave

 
 
> Nazaj na vse
Ustanovitelja
Tatjana Novak
Boštjan Vilčnik
Inovativni produkti
  • eClip LIVE
  • CLIP Forenzika
  • Report7
Nagrade in natečaji
  • AMEC International Certificate in Measurement and Evaluation
  • PRO.PR Congress Certificate
  • Nagrada pri soustvarjanju dejavnosti PR-ja v Sloveniji s strani Slovenskega društva za odnose z javnostmi…
Članstvo v združenjih
Media Intelligence Group
Drugi podatki
Spletna stran: http://www.pressclipping.si/
Leto ustanovitve: 1994