Sfera IT

 
Po uspešni osvojitvi domačega trga podjetje Sfera IT v bližnji prihodnosti načrtuje postati eden vodilnih sistemskih integratorjev tudi na področju CEE regije. Izkušen ponudnik celovitih informacijskih rešitev svojo prednost gradi tudi na lastnem razvoju inovativnih aplikacij, kot so Monitoring sistem, aplikacije za IP telefonijo in rešitve na področju združenih komunikacij.
 
V letu 2008 ustanovljeno mariborsko podjetje Sfera IT je s svojim proaktivnim in inovativnim pristopom pri postavitvi, svetovanju in vzdrževanju celovitih IT rešitev, uspelo prepričati ugleden krog domačih kupcev, med katere sodijo Telekom Slovenije, Engrotuš, Si.mobil, Iskon Internet, Elektro Maribor, Dravske Elektrarne Maribor, Gorenje Surovina, Probanka, Zavod RS za transfuzijsko medicino, Univerza v Mariboru, General Logistic Systems, Farmicom in številni drugi.
 

Lasten razvoj inovativnih aplikacij

Podjetje svojo konkurenčno prednost gradi tudi z razvojem lastne programske opreme, kot so aplikacije za IP telefonijo ali rešitve na področju združenih komunikacij. V veliko zadovoljstvo svojih kupcev in njihovih končnih uporabnikov pa se v zadnjem času uveljavljajo tudi z aplikacijo Monitoring sistem.
 

Manj izpadov, hitro lociranje in odpravljanje napak

Monitoring sistem podjetja Sfera IT je inovativen centraliziran nadzorni sistem, ki s pomočjo preverjanj omrežij, strežnikov, operacijskih sistemov, aplikacij in podatkovnih baz znatno zmanjšuje izpade in omogoča hitro lociranje ter odpravljanje napak. Ker učinkovito spremlja stanje naprav in povezav informacijskega sistema, IT strokovnjakom v podjetju pomaga tudi pri načrtovanju investicij v IT infrastrukturo.
 

Iz reaktivnega na proaktivno vzdrževanje

Ključne prednosti Monitoring sistema za naročnike oz. njihove IT službe so:
  • učinkovito predvidevanje in zmanjševanje izpadov omrežja,
  • krajši odzivni časi zaradi hitrega in učinkovitega lociranja napak ter njihovega odpravljanja,
  • zmanjševanje dežurstev zaradi učinkovitega sistema alarmiranja,
  • lažje načrtovanje potrebnih nadgradenj omrežja v času povečanega pretoka podatkov,
  • analiza upravičenosti novih vlaganj v komunikacijsko omrežje ter ostalo IT infrastrukturo,
  • prehod iz reaktivnega na proaktivno vzdrževanje infrastrukture. 

Kako sistem deluje?

Monitoring sistem je centraliziran in postavljen v oblaku podjetja Sfera IT, kar podjetju in njegovim naročnikom omogoča preverjanje naprav po celem svetu s praktično katerekoli lokacije, ki ima dostop do omrežja za prenos podatkov.

Sistem je zasnovan modularno, njegovi ključni gradniki so nadzorni, grafični, statistični in analitični modul. Prikaz stanja naprav in povezav informacijskega sistema je tako lahko tekstovno, v obliki statusov, ali grafično. Sistem upošteva vse vitalne parametre posamezne naprave, priključene na omrežje, omogoča pa tudi pregled zgodovine stanja, denimo trajanja internetne povezave.
 

Spremljanje prek PC-ja, tablice ali telefona

Podatke, ki so podvrženi nadzoru, lahko naročniki spremljajo na raznovrstnih napravah (osebni računalnik, tablica, pametni telefon… ). Med ključne prednosti programskega paketa pa sodi tudi pregled omrežnih storitev (ping, SMTP, POP3, HTTP) in lokalnih virov (obremenjenost pomnilnika, procesorja, trdih diskov, omrežnih sredstev).
 

Tekmeci dražji in manj prilagodljivi

Priložnost za razvoj in prodajo Monitoring sistema je podjetje Sfera IT zaznalo predvsem zaradi svoje izjemne proaktivnosti in usmerjenosti k reševanju konkretnih potreb in težav svojih naročnikov. Pri srednjih in velikih podjetjih, ki poslujejo na več lokacijah, so tako ugotovili, da nujno potrebujejo njim prilagojena nadzorna orodja, saj so ta, ki so trenutno na trgu, zanje predraga ali težko prilagodljiva njihovim specifičnim zahtevam.
 

Agilnost je prednost

”Stranke cenijo našo aktivno skrb, še posebej, ko sami oziroma prvi ugotovimo, da pri njih nekaj ne deluje,” pravi Renato Pulko, direktor podjetja Sfera IT. Družba se tudi v prihodnje namerava specializirati za monitoring aplikacije, s čimer bi dosegli enake oziroma podobne ciljne kupce. Produkt bo v pomoč predvsem razvijalcem aplikacij, ki bodo lahko merili, kje se procesi ustavljajo.

Čeprav je konkurenca na tem trgu zelo močna, se Sfera IT zaveda svojih prednosti. Majhno, a visoko usposobljeno podjetje se osredotoča na kupce in proaktivno reševanje njihov težav, kar jih bo vodilo pri vseh nadaljnjih razvojnih projektih, med drugim tudi na področju aplikacij za IP telefonijo in združenih komunikacij.
 

Strokovnost in skrb za kupce

Med ključne prednosti podjetja, ki je kot visoko kvalificiran ponudnik sposoben zadovoljevati vedno večje in tehnološko zahtevnejše potrebe svojih naročnikov, sodijo predvsem vrhunska strokovna usposobljenost zaposlenih, tehnična lokalizacija produktov in k optimizaciji opreme ter stroškov usmerjeno pred- in po-prodajno svetovanje naročnikom.
 

Dober glas se širi hitro in daleč

Za zagotavljanje celovitih rešitev prodajajo kakovostno strojno in programsko opremo svetovno uveljavljenih blagovnih znamk, kot so Cisco Systems, IBM, Lenovo, Hewlett Packard, Juniper, Microsoft in drugi. Z oglaševanjem se ne ukvarjajo kaj dosti, saj dober glas o njihovi kakovosti, zanesljivosti in prijaznosti potuje hitro in daleč. ”Tisti, ki vedo kaj iščejo, nas vedno najdejo,” v smehu pove Pulko in napoveduje skorajšnjo širitev podjetja na Hrvaško in v Srbijo oziroma celotno CEE regijo.
 

Prihodke povečali za 140 %, dobiček pa kar za 350 %

Podjetje je lani z osmimi redno zaposlenimi sodelavci ustvarilo dobra dva milijona čistih prihodkov od prodaje, kar glede na leto 2012 predstavlja več kot 140-odstotno rast. Izjemen – več kot 350-odstoten je bil tudi skok čistega dobička – iz 23 tisoč evrov v letu 2013 na dobrih 107 tisoč evrov v letu 2013. Podjetje posluje iz poslovne enote v Mariboru, kmalu pa jo bodo uradno odprli tudi v Ljubljani. V zadnjem letu dni so število sodelavcev povečali z 8 na 12, še dva nova bodo verjetno zaposlili v letu 2015.
 

Kultura proaktivnosti in sproščenosti

V podjetju si želijo proaktivnih ljudi, ki priložnosti zaznajo sami in so gonilo razvoja ter negovanja odličnih odnosov s kupci. Direktor podjetja Renato Pulko zagovarja odprto, sproščeno in prijateljsko klimo v podjetju, brez stroge hierarhije, a s poudarkom na osebnih kompetencah in prevzemanju odgovornosti za delo, ki mora biti vedno opravljeno kakovostno in v dogovorjenih rokih. Zadovoljstvo kupcev je namreč glavno merilo, po katerem Sfera IT meri uspešnost svoje ekipe.
 

Organska rast in lastna raziskovalna skupina

Podjetje se z izjemo nekaj projektov, financiranih iz evropskih sredstev, razvija skladno s strategijo organske rasti. Lani so pri Agenciji za raziskovalno dejavnost RS tudi uradno registrirali raziskovalno skupino za rešitve na področju združenih komunikacij (Cisco Unified Communications, Microsoft Lync), ki vse komunikacije v podjetju združuje na en nivo.
 

Tretjina prihodkov izven Slovenije

Podjetje, ki je pri iskanju rešitev za svoje stranke vedno pripravljeno razmišljati in narediti tisti en korak več, želi v bližnji prihodnosti postati eden vodilnih ponudnikov sistemskih rešitev tudi na trgih izven Slovenije. V načrtu imajo predvsem prodor v države srednje in vzhodne Evrope. Skladno s to vizijo načrtujejo odprtje poslovnih enot na Hrvaškem in v Srbiji, sicer pa približno tretjino prihodka že ustvarijo na omenjenih trgih, kjer je večina njihovih kupcev ponudnikov internetnih storitev.
 

Povezave

http://www.sfera-it.si/

 
   Podporno okolje

Član: Tovarna podjemov, podjetniški inkubator Univerze v Mariboru
Tovarna podjemov, univerzitetni podjetniški inkubator Univerze v Mariboru je del inovacijskega ekosistema RAZ:UM. Storitve inkubatorja so primarno namenjene komercializaciji podjetniških idej študentov, raziskovalcev in profesorjev univerze ter tudi idej drugih inovativnih posameznikov. Več...
 

> Nazaj na vse
Direktor
Renato Pulko
Inovativni produkti
Sistem za nadzor in upravljanje komunikacijskih omrežij in naprav
Vključenost v inovativno okolje
Član Tovarne podjemov (2009, 2010, 2011)
Druge informacije
Spletna stran: http://www.sfera-it.si/
Leto ustanovitve: 2008