ProteusNet

 
ProteusNet je mlado podjetje izkušenih računalniških programerjev in oblikovalcev, ki uspešno izdelujejo nišne teme za WordPress, svetovno najbolj popularno spletno platformo za postavljanje spletnih strani, trgovin, blogov in novičarskih portalov. 
 

Carpress in Hairpress

Trenutno najbolj priljubljeni temi za postavljanje spletnih strani na WordPress platformi, ki ju za nišne kupce razvija mlado ljubljansko podjetje ProteusNet, sta Carpress in Hairpress. Namenjeni spletnim stranem za avtomehanične delavnice oziroma frizerske salone, sta dostopni v več tujih jezikih. Odlično delujeta na vseh vrstah elektronskih naprav in omogočata, da se spletna stran izjemno hitro v celoti naloži. Videz posamezne spletne strani se lahko enostavno prilagodi in nastavi kar v realnem času, omogočena pa je tudi takojšnja namestitev spletne trgovine. Dodatna uporabna vrednost leži tudi v tem, da se poleg standardnih rubrik na dobro vidnem mestu da izpostaviti tudi delovni čas, cenik, reference in pri frizerjih tudi predstavitev ekipe salona.

 
 

Tudi za restavracije in trgovine z zdravo hrano

Nabor tematskih predlog, ki jih izdeluje ProteusNet, ni prepuščen naključju. Vedno je podprto z raziskavo o tem, kaj uporabniki trenutno najbolj iščejo. Tako so v podjetju nabor nišnih tem dopolnili še z Dining Restaurant, ki po priljubljenosti že dohiteva Carpress in Hairpress. Namenjena je predstavitvi kulinaričnih mojstrov, kavarn in restavracij. Razgibana postavitev omogoča vnos kuharskih nasvetov, vinske karte, dnevnega menija, odpiralnega časa in danes že skoraj obvezne lokacije na predloženem zemljevidu. Tema Organique je namenjena predstavitvi spletnih trgovin z zdravo, ekološko pridelano organsko hrano. Tema Readable je primerna za spletne časopise in bloge, saj je ustvarjena za kar najvišjo branost objavljenih vsebin. Nenazadnje je tu še Webmarket kot predloga za postavljanje spletnih trgovin. Njena izložba zaradi pametne postavitve in hitre navigacije deluje skoraj gibljivo in daje vtis, da se v trgovini ves čas nekaj dogaja.


Več kot 7.000 zadovoljnih kupcev

Tematske predloge, ki jih izdelujejo v podjetju ProteusNet, so za nakup na voljo na eni največjih in najbolj znanih globalnih spletnih platform ThemeForest. Med kupci so večinoma 'freelancerji' in oglaševalske agencije, ki postavljajo spletne strani za svoje naročnike, pa tudi posamezniki podjetniki, ki so malo bolj tehnično podkovani in se izdelave svoje spletne strani lotijo kar sami. Trenutno število nakupov tem ProteusNeta na portalu ThemeForestu znaša več kot 7.000, pri čemer se mnoge zadovoljne stranke odločajo za ponoven nakup.
 

Uspeh na precej zasičenem trgu

Spletni ponudnik ThemeForest, ki šteje približno 4 milijone uporabnikov in več kot 6 milijonov posameznih prodajnih artiklov, se je kljub precejšnji zasičenosti izkazal za učinkovit prodajni kanal. ProteusNet je svoje teme, ki se v povprečju prodajajo po 50 dolarjev za kos, lansiral februarja 2013 in z njimi do danes ustvaril že dobrih 330 tisoč USD prihodkov, pri čemer ThemeForest za svojo provizijo pri prodaji zaračuna okoli 30 % prodajne cene. Trenutno so ProteusNet po številu prodaj med več kot 10.000 prisotnimi avtorji na ThemeForest nahaja na relativno visokem 179. mestu, pri čemer se še vedno povzpenjajo po lestvici. Strateško ostajajo osredotočeni na razvoj nišnih tem. V ta namen so pred kratkim izvedli obsežno tržno raziskavo in izbrali niše, ki še niso zasičene ter mlademu, fleksibilnemu podjetju ponujajo dovolj prostora za hitro organsko rast.
 

Enostavno spletno urejanje...

Skrivnost uspeha tem, ki jih razvija ProteusNet, je predvsem hitra, uporabniku prijazna in enostavna namestitev, za končnega uporabnika pa tudi pregledna in ne preveč kompleksna nadzorna plošča. ”Ko se laičen uporabnik prijavi vanjo, si načeloma ne želi, da bi ga le-ta spominjala na notranjost Boeinga 747. Več mu pomeni enostavna uporaba, dober pregled nad funkcijami, hitro dodajanje in urejanje spletnih vsebin, moderiranje komentarjev in brez nepotrebnih komplikacij,” plastično ponazori direktor in ustanovitelj podjetja ProteusNet Primož Cigler.
 

... in učinkovita podpora uporabnikom

Nekateri avtorji tem za WordPress ne nudijo uporabniške podpore. Kupci so zato mnogokrat izgubljeni, ker ne vedo, kako svoj izdelek po nakupu kar najbolje uporabiti, sploh, če imajo malce specifične zahteve in želje po prilagoditvi. Podjetje ProteusNet se od samega začetka dobro zaveda, da je uporabniška podpora, ki jo svojim kupcem nudijo v praktično realnem času, izredno pomembna. Ta je v primeru časovno in tehnično manj zahtevnih opravil za uporabnike brezplačna, kar se je izkazalo za eno pomembnejših konkurenčnih prednosti. Pri zagotavljanju zahtevnejše podpore uporabnikom – običajno gre za naloge, za katere bi porabili več kot pet ali deset minut, pa ProteusNet sodeluje z znanim slovensko-danskim startup podjetjem Codeable. 
 

Številne navdušene pohvale

Uporabniki si lahko ogledujejo tudi za posamezne teme izdelane vodiče v obliki video nasvetov. Ne čudi torej, da številni zadovoljni kupci tem ali uporabniške podpore ProteusNeta na svetovnem spletu izrekajo navdušene zahvale, pohvale in priporočila ter dober glas o njihovih produktih širijo med nove potencialne uporabnike. Da bo teh v prihodnje vse več, morda najbolje napoveduje pohvala enega od uporabnikov teme Organique: »Absolutno navdušujoča tema, zelo jo priporočam; ocena 5 zvezdic –  tudi zaradi radodarne pomoči, kot je nisem doživel še nikjer drugje. Tudi zelo dobro kodirana je. Veselim se vaših prihodnjih produktov, in nadaljujte z uporabniško podporo!« 
 

Podjetje ustanovil programer samouk

Podjetje je leta 2012 soustanovil diplomirani fizik in navdušen ljubiteljski astrofotograf, lokostrelec in jadralec na deski Primož Cigler. 24-letni podjetnik je v svet programiranja vstopil kot samouk, ko je pred približno desetletjem želel imeti svojo spletno stran, na kateri bi lahko objavljal svoje fotografske posnetke zvezdnega neba.
 

Ključni člani tima

Podjetje ima trenutno tri stalne sodelavce. Poleg ustanovitelja, direktorja in izkušenega WordPress razvijalca Primoža Ciglerja so ključni člani tima še Jaka Šmid, oblikovalec in strokovnjak za načrtovanje uporabniške izkušnje, ter razvijalec Marko Prelec.
 

Fleksibilnost, sproščenost in učenje

Mladi podjetnik Primož Cigler stavi na ustvarjanje takšne kulture v podjetju, v kateri bi si tudi sam želel delati. Samega sebe nima za deloholika in zagovarja fleksibilen delovnik, enako pa ravna tudi z zaposlenimi. Med sodelavci spodbuja sproščenost in odprto kulturo učenje, zato se mu zdi povsem sprejemljivo, če sodelavec del delovnega dne nameni branju člankov ali blogov oziroma lastnemu izobraževanju, ne le pisanju kode.
 

Dragoceni nasveti mentorja

Cigler dodaja, da rad prisluhne nasvetom drugih ljudi in ne vztraja pri svojem za vsako ceno, kar se mu pri s spletom povezanemu podjetništvu zdi še posebej pomembno. Nekaj takšnih spodbud je našel pri Andražu Toriju iz Zemante, ki ga je spoznal leta 2013 na Podjetniških dnevih in od njega dobil potreben zagon, da je organiziral prvi WordPress Meetup Ljubljana, pa tudi nekaj koristnih nasvetov za svoje lastne podjetniške izzive.
 

Osredotočeni na potrebe trga in kupcev

Ker je internet zelo dinamično in hitro spreminjajoče se poslovno okolje, se zdi Ciglerju ključno, da je kot podjetnik sposoben pravočasno ugotoviti, kdaj neka tehnologija (ali produkt) ni več aktualna in hitro poiskati drugo. To je tudi eden ključnih razlogov, da se ProteusNet ne ukvarja z dolgoročnim načrtovanjem in zapisovanjem vizije, strategije in poslanstva, temveč se raje osredotočajo na to, kar trg in kupci potrebujejo in pričakujejo, ter svoje delo načrtujejo največ za pol leta vnaprej.
 

Povezave

 
Vir slik: www.proteusthemes.com


 

 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

> Nazaj na vse
Ustanovitelja
Primož Cigler
Marko Kovačevič Rudolf
Inovativni produkti
Nišne teme za WordPress 
Vključenost v inovativno okolje
Člani Tehnološkega parka Ljubljana in Start:up Geek House
Druge informacije
Spletna stran:
www.proteusnet.com
www.proteusthemes.com
Leto ustanovitve: 2012