ComTec

 
Multifunkcijski promocijski center podjetja comTEC zagotavlja opaženost na prodajnem mestu! Sestavljen je iz različnih materialov in elementov z integrirano multimedijsko in programsko opremo.

Vizualne komunikacije comTEC so inovativno slovensko podjetje, ki ponuja storitve na področju visokokakovostne produkcije velikoformatnega tiska in reklamnih grafik, ne glede na njihovo velikost. 
 

Pomemben položaj na trgu

Podjetje ima pomemben položaj na trgu v skupini ponudnikov velikoformatnega digitalnega tiska in izdelave reklamnih grafik tako na slovenskem, kot bližnjih sosednjih trgih. Produkcijska moč in usposobljeni kadri zagotavljajo razvoj in izvedbo kompleksnih izdelkov, kot so multimedijska POS stojala, POS (point-of-sale) inovativna prodajna stojala, ki vključujejo integracijo grafičnih, multimedijskih in drugih inovativnih rešitev tako virtualne kot CRM (Customer relationship management) rešitve, ki za kupca ustvarjajo novo dodano vrednost.
 

V kratkem času, po razumni ceni

Podjetje ponuja tudi kakovostno izdelavo standardnih reklamno grafičnih izdelkov kot so fotopovečave, nalepke, transparenti, zastave, fototapete, promocijska stojala, avtografike, reklamne table, mega formatne fasadne XXL slike, scenska ozadja, izdelke namiznega založništva, vse v kratkem času in za ekonomsko razumno ceno. 


Nagrada za energetsko učinkovitost

Podjetje je bilo leta 2011 s strani Ministrstva za gospodarstvo, Instituta Jožef Štefan in Časnika Finance razglašeno za zmagovalca kot energetsko najučinkovitejše podjetje. 
 

Nov produkt - multimedijski promocijski center

V podjetju nenehno spremljajo trende na svetovnem trgu in iščejo nove tržne niše na področju vizualnih komunikacij. Na osnovi analize trga v okviru lastne raziskovalne skupine comTEC, ki je registrirana na ARRS, so razvili popolnoma nov izdelek – multimedijski promocijski center, ki je modularno sestavljiv iz različnih materialov in elementov z integrirano multimedijsko in programsko opremo.

Poljubna oblika in velikost zagotavlja takojšnjo vizualno prepoznavo, izdelek integrira različne multimedijske in programske elemente (tablični računalniki, LCD monitorji, kamere, vnosni vmesniki, prenos podatkov, …) ter je opremljen z različnimi svetlobno zvočnimi elementi, ki center še dodatno izpostavijo.
 
Za vsakega naročnika se lahko razvije programska oprema glede na njegove želje, lahko pa se integrira njegova lastna, za zagotovitev dvosmerne komunikacije med ponudnikom in uporabnikom. Programska oprema poleg funkcionalnosti omogoča tudi grafično individualizacijo. MPC ima lahko vgrajeno tudi možnost napajanja na obnovljive vire energije, in sicer na sončno energijo.

Kupca center obvešča o določenih storitvah oz. izdelkih, kupec pa lahko iz sistema pridobiva tudi informacije, ki jih potrebuje, podaja izmere, ocenjuje produkte, sodeluje pri nagradnih igrah, se včlanjuje v klube zvestobe, vpisuje na mailing liste, oblikuje in tiska fotografije, objavlja obvestila na družabnih omrežjih in podobno.
 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Posameznik je zaradi množice sporočil in simbolov, ki jim je dnevno izpostavljen, le-te prisiljen selekcionirati, zato je težko vzbuditi njegovo pozornost. Inovativna oblika MPC sama zase pritegne pozornost, s sporočilno vsebino pa naročnik določi, kakšno aktivnost želi predstaviti oziroma vspodbuditi.
 
Stroški prilagajanja posameznih sporočil glede na ciljno skupino povzročijo pri klasičnem oglaševanju podjetjem dodatne stroške. V primeru MPC, v katerega so integrirane multimedijske in informacijsko tehnološke rešitve ter predvajalniki, pa se vsebina in podatki hitro in brez dodatnih stroškov prilagodijo glede na potrebe naročnikov.
 

Ciljni kupci

Ciljna skupina za MPC so podjetja in druge organizacije, ki želijo vpadljivo in stroškovno ugodno vzbuditi pozornost, posredovati sporočilo ter ga hkrati aktivirati v interakciji z uporabniki. Center so že uporabile blagovne znamke Milka, Danone, Hofer in Barni.

 
 
> Nazaj na vse
Ustanovitelji
Kavčič Peter
Brezovnik Katja
VIZUALNE KOMUNIKACIJE COMTEC družba za oglaševanje, trgovino, proizvodnjo, svetovanje in druge storitve d.o.o.
Inovativni izdelki
Multimedijski promocijski center - MPC  
Vključenost v programe
INO
Drugi podatki
Spletna stran: www.comtec.si
Leto ustanovitve: 2000