ENKI

 
Enki je agencija za komuniciranje, ki integrirano skrbi za rast in ugled blagovnih znamk. So strokovnjaki za viralnost, s katero obračajo piramido klasičnega oglaševanja. Tako snujejo strategije, ki namesto nagovarjanja tisočih, da dosežejo enega, nagovarjajo posameznika, ki sporočilo samodejno širi med znance. Med njihove lastne projekte pa sodi inovativen interaktivni portal zaobljuba.si za organizacijo sanjskih porok. 
 

Spletna agencija leta

Izdelujejo spletne strani, kjer so številni dosežki na tem področju in naziv spletne agencije leta 2012 rezultat strateškega načrtovanja uporabniške izkušnje. Odlično znajo izkoriščati potencial družabnih omrežij, kjer pregledajo širšo sliko in integrirano zgodbo, ki povezuje naročnikovo spletno mesto in različna omrežja. Naročnike učijo, kako strateško oblikovati in urednikovati družbena omrežja, komunicirati v kriznih situacijah in predvsem snovati opazne in uspešne viralne aplikacije, ki dvigujejo prepoznavnost in ugled blagovne znamke.
 

Spletne igre

Snujejo spletne igre, ker je igra eden najboljših promotorjev blagovnih znamk. Ciljno skupino naročnika zabavajo in izobražujejo ter prepričajo, da je izdelku ali storitve vredno nameniti nekaj minut časa. V okviru digitalnih spletnih strategij načrtujejo ciljno doseganje vaših ciljnih skupin, kjer lahko izpostavijo le tiste, ki se zanimajo za izbrano storitev ali proizvod.
 

Okoljske komunikacijske akcije

Specializirani so za okoljske komunikacijske akcije, pretežno na področju komunalne in vodooskrbne dejavnosti ter energetike, pa tudi za Evropske kohezijske in strukturne okoljske projekte. Oblikovali so model nagovarjanja mladih. Vezano na komunikacijske cilje, s šaljivimi oz. provokativnimi in družbeno odgovornimi sporočili med otroki dosegajo opazne uspehe na področju ciljnega komuniciranja, pri čemer se zavedajo, da so lahko mladi odlični ambasadorji blagovne znamke.
 

Naročnik en korak pred konkurenco 

Kot vsaka komunikacijska agencija tudi Enki oblikuje oglase, promocijske brošure, kataloge, letake, letna poročila, časopise, embalaže pa tudi pobarvanke ali navihane igralne platforme, če je cilj večja interaktivnost. Njihov namen je, da naročnika vselej postavijo korak pred konkurenco, zato poleg aktivacije uporabnika spodbujajo povezovanje klasičnega materiala s spletnim marketingom. Enki tudi snuje in izdeluje video gradiva in organizira odmevne dogodke.
 

Zaobljuba.si

Enki pa razvija tudi lastne spletne projekte. Eden takšnih je Zaobljuba.si -  interaktiven portal, ki načrtovanje poroke spremeni v zabavno opravilo. Je brezplačno orodje, s katerim si bodoče neveste na zabaven način organizirajo svojo sanjsko poroko. Je zbirka najlepših poročnih fotografij – na eni strani fotografij poročnih ponudnikov na drugi pa fotografij porok mladoporočencev.
 

S fotkami do ”sanjarnice”

Nevesta s pregledovanjem fotografij (tako ponudnikov kot mladoporočencev) izbira njej najzanimivejše detajle ter jih umešča v svoj profil. Rezultat je »sanjarnica«, opremljena s fotografijami ponudnikov, pri katerih je mogoče naročiti izvedbo. Hkrati lahko nevesta načrtuje in vodi vse ostale pomembne elemente poroke, kot so lista vabljenih gostov, načrtovanje in spremljanje stroškov ter ustvari koledar, v katerega vnese opravila. Mladoporočenci si na portalu oblikujejo seznam želja, po drugi strani pa jim portal omogoča izbor ponudnikov glede na želje in razpoložljiva finančna sredstva.
 
  

Portal je zasnovan na fotografijah

Fotografije ponudnikov za izvedbo poroke so razvrščene v 15 podkategorij: prostor, obleka, čevlji, cvetje, vabila, frizer, ličenje, fotograf, glasba, ples, hrana, potovanja, prevoz, torta, prstani. Pod posamezno kategorijo se prikazujejo fotografije najboljšega izbora ponudnikov. Za namen rangiranja je v portal integriran gumb Like, s pomočjo katerega se rangirajo najboljši ponudniki, poroke in blogi. Ponudnik, poroke in blogi z največ všečki so uvrščeni najvišje.
 


Pomagajo lahko tudi prijateljice

S klikom na ime ponudnika se prikažejo fotografije, ki predstavljajo ponudbo s podatki, prek katerih lahko nevesta vzpostavi stik za naročilo. Bodoča nevesta lahko všečne fotografije umešča v svojo »sanjarnico« in tako naredi zbirko svojih želja, ki ji bodo v pomoč pri končni odločitvi. S klikom na »Povabi« bo lahko bodoča nevesta preko e-maila povabila k pregledu svoje izbire prijateljico. Ta ji bo lahko fotografijo komentirala, všečkala … in ji tako pomagala pri končni odločitvi.
 

Pretekle poroke kot navdih

Fotografije nedavnih porok služijo kot navdih bodočim nevestam, ponudnikom pa dajejo prostor za predstavitev na že izvedenih dogodkih. Že poročeni pari lahko objavijo do 20 najlepših fotografij s svoje poroke s podatki o ponudnikih, ki so omogočili sanjsko poroko, kar ustvarja prostor za moderni način priporočil od ust do ust. Portal zaobljuba.si daje parom s tem tudi priložnost, da si po poroki oblikujejo svojo poročno stran, ki jo lahko delijo s svati in prijatelji, ki se poroke niso udeležili. 
 

Pregled najboljših praks

Bistvena konkurenčna prednost portala zaobljuba.si je v njegovi interaktivnosti s pregledom najboljših poročnih praks. Predstavlja presežek na področju spletnega komuniciranja, ki inovativno in učinkovito nadgrajuje obstoječe možnosti poročnih portalov in za ciljno skupino vzpostavlja interaktivno okolje, izdelano po zadnjih trendih integracije z družbenimi mediji. 

 

Viri



 


 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

> Nazaj na vse
Ustanovitelji
INTUIT svetovanje d.o.o.
Inovativni izdelki
Zaobljuba.si – najlepše poročne zgodbe
Vključenost v programe
Go:Global Slovenija mentor
INO
Drugi podatki
Spletna stran: www.enki.si
Leto ustanovitve: 2010