HomeoGarden

 /16.6.2014, Avtor: Stanislava Vabšek
 

Podjetje HomeOgarden se ukvarja z razvojem, izdelavo in trženjem inovativnih homeopatskih izdelkov za ekološko oskrbo rastlin in trajnostno vrtnarjenje ter drugih naravnih, inovativnih izdelkov za vrt in dom. Produkti podjetja so razdeljeni v tri glavne skupine - homeopatska Lekarna za rastline, sistem organskih gnojil in substratov Organski izbor za rastline in Prva pomoč proti glodavcem.
 

 
 

Lekarna za rastline 

Ta produktna skupina združuje 15 naravnih homeopatskih pripravkov za povečevanje odpornosti rastlin pred rastlinskimi boleznimi in škodljivci,
krepitev rastlin za zdravo rast in boljši pridelek in izdelke za reševanje specifičnih problemov, kot so odpravljanje poškodb ali uspešno presajanje.  

Description: http://startup.si/img/Produkti/Foto%20produkta560.jpg
Lekarna za rastline kupce nagovarja s smelim sloganom ”Vitaliziramo rastline s čisto energijo narave”.
 

Organski izbor za rastline

Organski izbor za rastline s 6 inovativnimi produkti tvori učinkovit sistem za trajnostno vrtnarjenje:
  • visoko kakovostna Organska zemlja za pripravo tal v vrtu, sajenje in vzgojo vseh vrst balkonskih in sobnih rastlin ter vrtnin, izdelana iz kokosovih vlaken, ki velja za enega ključnih obnovljivih virov za izdelavo substratov za sajenje in presajanje,
  • temeljno gnojilo Organski vrt z naravnimi izboljševalci – mikoriznimi glivami in mineralom leonarditom – za uporabo v vrtu, sadovnjaku in za kompostiranje,
  • gnojilo Organsko sožitje za gnojenje plodovk, ki izboljša razvoj korenin in sočnost plodov,
  • tekoče gnojilo Organsko dognojevanje iz leonardita za celoletno dognojevanje vrta in rož,
  • tekoče gnojilo v škropilki Organsko listno dognojevanje za sušno obdobje, ko rastline pesti pomanjkanje in oteženo sprejemanje hranil,
  • gnojilo Organska ozelenitev trate za bujno, temnozeleno trato, ki jo ekološkim navdušencem lahko zavidajo tudi najbolje vzdrževana golska igrišča.
 
Description: http://startup.si/img/Produkti/Foto%20produkta_niz560.jpg
Organska zemlja v sadilni vreči iz katere nastane 50l substrata je prava tržna uspešnica. Njena embalaža je zaščitena s patentom, kupci pa jo radi imenujejo ”majhna čarovnija”.
 

Prva pomoč proti glodavcem

Za ekološko zatiranje škodljivcev uporabniki niso prikrajšani niti v jesensko-zimskem času, ko dela na vrtu zamrejo. Za izdelek Miši in podgane stop, ki ga je razvilo angleško podjetje Zea Sciences, je podjetje HomeOgarden podpisalo pogodbo o ekskluzivnem zastopanju v Sloveniji in jugovzhodni Evropi, hkrati pa ga inovativno nadgradilo s kartonasto embalažo, ki je hkrati past, v katero glodavci vstopijo in zaužijejo vabo. Ta je popolnoma naravna in neškodljiva za vse druge živali, tudi hišne ljubljenčke, saj vsebuje le zdrobljene in peletirane koruzne strožer ter melaso, pri miših in podganah pa deluje tako, da poruši njihov specifičen mehanizem za absorbcijo vode.

Description: http://startup.si/img/Produkti/misi_podgane.jpg
Miši in podgane stop je prvo registrirano naravno sredstvo proti glodavcem v Evropi.
 

Homeopatija odpravi do 80% težav

Homeopatski pripravki iz Lekarne za rastline naravno povečujejo odpornost in imunost rastlin na negativne učinke iz okolja, hkrati pa pozitivno vplivajo na njihovo rast in krepitev, medtem kot agrokemični pripravki (pesticidi, insekticidi ...) delujejo na že nastalo bolezen ali škodljivca na rastlini. 

Testi učinkovitosti agrohomeopatskih izdelkov kažejo, da z njimi odpravimo v povprečju od 70 do 80 % težav, kar je povsem primerljivo s klasičnimi fitofarmacevtskimi sredstvi. Ekološko ozaveščenim uporabnikom homeopatski pripravki tako omogočajo okusen in zdrav pridelek, poln vitalnih hranljivih snovi, hkrati pa ustvarjanje ter ohranjanje zdravega notranjega in zunanjega bivalnega okolja.
 

Rodovitna zemlja s koristnimi mikroorganizmi

Rastline za svojo rast in razvoj potrebujejo kakovostno zemljo in hranila. Za razliko od umetnih gnojil in običajnih tržnih substratov organska zemlja in gnojila HomeOgarden ne škodujejo rodovitnosti zemlje in koristnim mikroorganizmom v tleh. Velika prednost za končne uporabnike in trgovce pri organski zemlji v lični kartonski embalaži predstavlja dejstvo, da ne oddaja neprijetnih vonjav, ne maže prodajnih polic in tal zaradi uhajanja prsti iz raztrganih vreč in je izjemno priročna za rokovanje, nameščanje in prenašanje z ali na prodajne police.

Hkrati zaradi svoje sestave potrebuje polovico manj zalivanja kot običajni substrati. Ti so večinoma sestavljena iz šote, ki naj bi je bilo za evropske potrebe na voljo le še do leta 2030, organska zemlja HomeOgarden iz kokosovih vlaken, ki so obnovljiv vir, pa tako inovativno odgovarja tudi na okoljevarstveno sporna izčrpavanja severno-evropskih šotišč.
 

Brez nevarnih strupov pri zatiranju glodavcev

Večina sredstev za zatiranje miši in podgan, ki so danes dostopna na trgu, je narejena na bazi antikoagulantov. Gre za zelo nevarne strupe, usodne tudi za sesalce in ptice oziroma domače živali in hišne ljubljenčke. Te pripravke sta zaradi nepravilne uporabe Nemčija in Velika Britanija za domačo rabo že prepovedali, sledile jim bodo ostale razvite evropske države. Miši in podgane stop, ki ga trži HomeOgarden, tako predstavlja odličen alternativni izdelek, ki povsem naravno in varno zatira glodavce doma in v gospodarskih poslopjih.
 

Ciljni kupci

Ključni distribucijski kanali za izdelke HomeOgarden so trgovski centri in supermarketi, vrtni centri, trgovine za domače mojstre, cvetličarne in ekološke trgovine. V Sloveniji so trenutno prisotni v maloprodajnih verigah Bauhaus, Baumax, Merkur, Semenarna, Mercator, Tuš in Spar, načrtujejo pa osvojiti še Obi. Pomembni odjemalci postajajo tudi vrtnarije, s katerimi se podjetje med drugim dogovarja tudi o ekološki vzgoji sadik blagovne znamke HomeOgarden. 
 

Urbani, ekološko ozaveščeni vrtičkarji

Končni uporabniki izdelkov so urbani in ekološko ozaveščeni vrtičkarji ter neprofesionalni pridelovalci hrane, sadja in vin. Zaradi lobističnih pritiskov multinacionalnih agrokemijskih velikanov se bo podjetje HomeOgarden tudi v prihodnje osredotočalo na ljubiteljske in neprofesionalne tržne segmente. Pred dvema mesecema so prek spletnega portala PflanzenFee.at vstopili na Avstrijski trg, v Italijo pa ravnokar vstopajo prek verige supermarketov z ekološkimi izdelki, ki bo z agrohomeopatijo inovativno dopolnila svoj prodajni program.
 

Podjetniški tim

Description: http://startup.si/img/Produkti/PRODUKTI_560.png
 
Ključna člana podjetniškega tima sta Aleš Pfeifer, direktor podjetja, odgovoren za prodajo in marketing, in Marko Hočevar, direktor raziskav in razvoja, ki pokriva tudi področje nabave in financ. Oba skupaj imata 30 let razvojno in poslovno uspešnih izkušenj v branži, skupaj pa sta sodelovala pri postavljanju številnih novih blagovnih znamk na različnih evropskih trgih.
 

 

Poslovanje in položaj na trgu

Trenutno je v podjetju pet zaposlenih, ki z izdelki HomeOgarden oskrbuje 500 prodajnih mest po vsej Sloveniji, v času sezone pa sodelujejo z več kot 30 sodelavci na področju pospeševanja prodaje in izvajanja promocijskih aktivnosti na prodajnih mestih. Na domačem trgu so v dobrem letu in pol poslovanja osvojili približno 30 % tržni delež. Njihovi ključni evropski trgi so Avstrija in Italija, kamor so vstopili pred kratkim, ter Nemčija in Švica, kjer prisotnost načrtujejo že prihodnje leto. Lani so s prodajo v Sloveniji ustvarili 175 tisoč € prihodkov iz prodaje, ki jih bodo letos do konca leta več kot potrojili.
 

Načrti za rast in financiranje

Dolgoročni cilj podjetja HomeOgarden je postati eden vodilnih evropskih ponudnikov okolju prijaznih rešitev za vrt in dom, kar bodo dosegli z intenzivnim marketingom, prodajo in razvijanjem novih inovativnih ekoloških produktov. Svojo rast načrtujejo finacirati skoraj izključno iz rednega poslovanja. Kot dodaten vir zagonskega financiranja so prejeli subvencijo Slovenskega podjetniškega sklada, takšne oblike financiranja pa jih bodo zanimale tudi v bodoče. Prejeli so tudi številne ponudbe profesionalnih investirorjev iz Slovenije in tujine, vendar se za takšen način financiranja do zdaj niso odločili. Vodstvo podjetja načrtuje, da bo do konca leta zagotovilo vse pogoje za opcijsko nagrajevanje zaposlenih oziroma možnost njihove lastniške udeležbe v podjetju.
 

Nagrade in vpetost v startup ekosistem

Podjetje HomeOgarden je finalist tekmovanja Start:up leta 2013 in razglašen za Najpodjetniško Eko idejo 2013 v organizaciji Časnika Finance. Od svoje ustanovitve aktivno sodeluje s subjekti podpornega okolja za start-up podjetja, med katerimi izpostavlja Hekovnik s Tomažem Frelihom, kjer se je začela graditi zgodba o podjetju HomeOgarden, Conivest z Alešem Pustovrhom in Tehnološki park Ljubljana s strokovno ekipo, katerega član so.
 

Viri

  • intervju z Alešem Pfeiferjem, direktorjem in soustanoviteljem HomeOgarden
  • press clipping podjetja HomeOgarden
  • brošure in katalogi podjetja HomeOgarden
Vir slik: homeogarden.com

 

 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Ustanovitelji
Pfeifer Aleš
Hočevar Vesna
Inovativni izdelki
Ekološke in homeopatske rešitve za dom in vrt
Vključenost v programe
Start:up leta
INO
Drugi podatki
Spletna stran: www.homeogarden.com
Leto ustanovitve: 2012