Izdelek

Kis in kečap kot inovativni funkcionalni živili
 
Z dodajanjem antioksidantov, koencima Q10 in naravnega sladila stevia podjetje Apis-Vita izdelke, kot sta kis in kečap spreminja v inovativna funkcionalna živila.
 
V kitajski tradicionalni medicini že tisočletja poznana funkcionalna hrana je hkrati tudi eden močnejših trendov v sodobni prehranski industriji. Zamisel o hrani z biološko aktivnim delovanjem, ki vsebuje dodane vitamine, minerale, antioksidante in dietne vlaknine, ki pozitivno vplivajo na posamezne telesne funkcije in pomagajo ohranjati zdravje, so v začetku osemdesetih prvič predstavili na Japonskem. V Evropi je na tem področju vodilna Finska, v Sloveniji pa živila kot sta kis in kečap z dodajanjem antioksidantov, koencima Q10 in priljubljenega naravnega sladila stevia, v inovativno funkcionalno hrano spreminja podjetje Apis-Vita. 


Brbončicam in zdravju koristno

Ob vse hitrejšem tempu življenja z obilico stresa, ki načenja zdravje, se sodobni potrošniki še kako zavedajo pomena zdravega prehranjevanja s čim bolj naravnimi živili. Da bi inovativno – brbončicam in zdravju koristno – odgovorili na njihove potrebe, so v podjetju Apis-Vita letos pomladi začeli razvijati in testirati štiri nove produkte, ki sodijo v kategorijo funkcionalnih živil s pozitivnim vplivom na zdravje:
  • Matejev naravni motni jabolčni kis s koencimom Q10,
  • Matejev naravni motni jabolčni kis z aronijo in granatnim jabolkom,
  • Matejev balzamični kis z aronijo in
  • Parczew kečap Slim & Fit. 

Navdušeni odzivi obiskovalcev sejma SIAL2014

Z linijo kisov Exclusive, kamor sodijo vsi ”funkcionalni” Matejevi kisi, in kečapom Slim & Fit se je Apis-Vita premierno predstavila na enem izmed največjih svetovnih sejmov prehranske industrije SIAL2014, ki je letos oktobra potekal v Parizu. S popolnoma naravnim motnim jabolčnim kisom, ki je že sam po sebi v literaturi o naravnem zdravljenju označen za čudežno živilo s številnimi zdravilnimi učinki na prebavo, presnovo, kožo, krvni pritisk in povišan holesterol, so pritegnili pozornost številnih obiskovalcev sejma. Ti so navdušeno pozdravili dodajanje koencima Q10, ki telesu vrača energijo in se uporablja pri zdravljenju srčno-žilnih bolezni, ter močnih antioksidantov iz aronije in granatnega jabolka.


Velika zdravilna moč in unikaten okus

Tako aroniji kot granatnemu jabolku se v naravnem zdravljenju in kozmetiki že nekaj časa pripisuje velika zdravilna moč. Predvsem zaradi visoke vsebnosti vitaminov, mineralov in ostalih bio aktivnih snovi, ki ščitijo organizem pred prostimi radikali, zavirajo nastanek bolezni in upočasnjujejo staranje. Oba jabolčna kisa s funkcionalnimi dodatki sta torej poleg kulinarike uporabna tudi za uživanje v napitkih, izdelavi različnih obkladkov, krem, kozmetičnih mask in podobno. Obiskovalci sejma, kjer se vsako leto predstavi več kot 1.700 inovativnih prehranskih izdelkov iz vsega sveta, pa so veliko zanimanje pokazali tudi za novi balzamični kis z okusom aronije, ki s sladkim in hkrati trpkim okusom predstavlja unikatno gastronomsko kombinacijo.


Kečap Slim & Fit srca kupcev osvaja s stevio

Hitro pot do krožnikov bo našel tudi kečap Slim & Fit, pri katerem je Apis-Vita polovico dodanega sladkorja zamenjala s priljubljenim naravnim sladilom stevia. Sladka rastlina je pritegnila pozornost prehranske industrije, ko se je povečalo povpraševanje po hrani z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov in sladkorjev. Ker ima zanemarljiv učinek na glukozo v krvi, je uporabna kot sladilo za ljudi, ki morajo pri prehrani paziti na vnos ogljikove hidrate.


Najprej v trgovske verige, nato v HORECA branžo

Vse svoje inovativne izdelke bo hitro rastoče podjetje Apis-Vita iz okolice Frama, specializirano za proizvodnjo najkakovostnejših naravnih kisov z lastno blagovno znamko Matejev, sprva ponudilo prek svojih ustaljenih prodajnih kanalov oziroma velikih domačih in evropskih trgovskih verig, kot so Mercator, Tuš, Lidl, Spar, E.Leclerc, Tesco, Carrefour, Kaufland, Eurocash in številni drugi. S plasiranjem novih produktov v trgovske verige bo Apis-Vita lahko hitro in učinkovito testirala odzive trga in uporabnikov. Če bodo ti glede na odzive na sejmu SIAL 2014 pričakovano pozitivni, bodo izdelke višjega cenovnega razreda po vsej verjetnosti ponudili tudi odjemalcem iz HORECA branže.


Uspešna slovensko-poljska skupina

Podjetje Apis-Vita skupaj s kisom, ki ga izdeluje za številne trgovske blagovne znamke, na domačem trgu dosega okoli 60 % tržni delež. Eden izmed vidnejših proizvajalcev kisa, gorčic in kečapa pa so tudi na Poljskem, kjer so leta 2010 kupili tovarno Wytwórnia Octu i Musztardy, ki izdelke pod blagovno znamko Parczew trži od leta 1969. V prid uspešnega prodora novih izdelkov slovensko-poljske skupine govori tudi dejstvo, da naravnih motnih jabolčnih kisov z dodatki, kot so koencim Q10 in izvlečki aronije ter granatnega jabolka, marketinško-prodajna ekipa podjetja Apis-Vita še ni zasledila na evropskem trgu. Bistveno konkurenčno prednost pred nekaterimi evropskimi ponudniki pa Matejev balzamični kis z aronijo dosega s tradicionalnim načinom priprave in visoko kakovostjo surovin. Sicer pa so vsi izdelki podjetja zavezani k doseganju visoke kakovosti in certificirani z ISO 22 000 ter IFS Food, ki ga bo Apis-Vita uvedla do konca letošnjega leta. 
 

Povezave

http://www.matejev.si/
http://womparczew.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=KAm9v9ejvjU
http://www.rtvslo.si/pravaideja/novica/812
http://ava.rtvslo.si/predvajaj/matej-hojnik-podjetje-Apis-Vita/ava2.174270431/
http://www.finance.si/350466/Nasvet-Kako-vstopiti-na-poljski-trg-in-na-tem-poslovati
http://www.finance.si/356204/Kako-polizati-med-s-poljsko-nem%C5%A1ke-%C5%BElice

 

 
> Nazaj na vse
Podjetje
Apis-Vita d.o.o.
Drugi podatki
Spletna stran: http://www.matejev.si/
http://womparczew.pl/
Leto ustanovitve: 2002