Izdelek

Z inovativnimi ''press clipping'' orodji v sam regijski vrh
 
Mariborsko podjetje Press Clipping se je z razvojem lastnih orodij in metodologij, kot so eClip LIVE, CLIP Forenzika ali Report7, umestilo v vrh regijskih agencij za spremljanje in analiziranje medijev.
 
Mariborsko podjetje Press Clipping se je v 20 letih svojega obstoja razvilo v vodilno regijsko agencijo za spremljanje in analiziranje medijev. Z vrhunskim osebnim pristopom do naročnikov, razvojem lastnih orodij in metodologij ter stalnim izobraževanjem naročnikov, trga in lastne ekipe, postavljajo strokovne in etične standarde v svoji branži. Njihove storitve je do danes uporabljalo že več kot štiri tisoč naročnikov iz 36 različnih držav. Z izjemnim posluhom za njihove potrebe so mnoge med njimi ''spreobrnili'' v veliko več kot le poslovne partnerje, saj jim pomagajo rasti in uresničevati cilje na praktično vseh ravneh poslovanja. 
 

Proaktiven partner uglednim naročnikom

Med naročnike, ki spremljanje in analiziranje svojega pojavljanja v medijih ter izvajanje drugih storitev s področja odnosov z javnostmi zaupajo Press Clippingu, sodijo najuglednejša domača podjetja, kot so Petrol, BTC, Lek, Engrotuš, Banka Slovenije, Telekom Slovenije in številni drugi. Njihov proaktiven pristop k prepoznavanju komunikacijskih priložnosti in preprečevanju potencialno problematičnih tem prepoznavajo tudi korporacije, kot so P&G, Nike, Samsung, Dell, Adidas, Sony, Novartis, Henkel, Mastercard, Toyota, Fiat, Ford in drugi vidnejši igralci v globalni avtomobilski industriji. Njihovi ciljni kupci pa niso le gospodarski velikani, temveč vsako podjetje, organizacija, ustanova ali posameznik iz sveta politike, gospodarstva, športa ..., ki želi učinkovito spremljati in graditi svoj ugled ter ažurno bdeti nad javnim mnenjem glede dogajanj, ki so zanj pomembni. 
 

Na novosti se niso odzivali brezglavo

Nekoč je za spremljanje medijskih objav na osnovi vnaprej določenih gesel bolj ali manj zadostovalo izrezovanje in kopiranje člankov, zapisovanje datuma objave in imena medija ter shranjevanje izrezkov v škatlah. Danes je to zelo dinamičen, odgovoren in stresen posel, ki mu hiter tempo narekujejo predvsem splet, digitalizacija in množično uvajanje novih medijev ter načinov komuniciranja. Podjetje Press Clipping, ki danes spremlja več kot tisoč tiskanih medijev, dva tisoč spletnih medijev (vključno z družbenimi omrežji) in več kot 280 radijskih ter televizijskih programov, pa se na vse te novosti ni odzivalo zgolj zato, ker je nekaj moderno in v trendu, temveč vedno po tehtnem strateškem razmisleku, kakšno dodano vrednost prinašajo naročnikom in kako lahko z njimi Press Clipping še izboljša učinkovitost svojih storitev.
 

''Real time'' spremljanje objav

Press Clipping je tako eno redkih podjetij v regiji, ki od začetka intenzivne digitalizacije medijske industrije nenehno vlaga v nadgradnjo obstoječih in razvoj novih storitev v svoji branži, prednost pred tekmeci pa ohranja tudi z razvojem lastnih metodologij in orodij za hitro in učinkovito spremljanje medijskih objav ter njihove poglobljene strokovne analize. Da bi s svojimi naročniki lahko sodelovali še bolj ažurno in učinkovito, so konec leta 2012 lansirali inovativno spletno platformo eClip LIVE, ki uporabnikom omogoča ''real time'' spremljanje oziroma dostavo zanje relevantnih objav – vključno z objavami na družbenih omrežjih – in organiziran, pregleden ter uporabniku vedno dostopen arhiv.
 

Zmogljiv spletni vmesnik

Zasnovan kot sodoben spletni in mobilni vmesnik eClip LIVE uporabnikom omogoča predvsem preglednejše in enostavnejše iskanje objav. Vsak naročnik si eClip LIVE lahko nastavi po meri, sam vpisuje ključne besede in objave poljubno razvršča, ocenjuje ter tiska. Iskanje in priprava statističnih analiz je možna po različnih parametrih – avtor, medij, rubrika, žanr, datum, ključne besede ..., naprednejši uporabniki pa si lahko sami izdelajo analize s križanjem do treh parametrov hkrati. S pomočjo ”optical character recognition” tehnologije je omogočeno iskanje tudi pri slikovnih oblikah zapisa, prek lastne regionalne partnerske mreže Press Clippinga pa lahko uporabniki spremljajo tudi objave v hrvaških, makedonskih in albanskih, kmalu pa še bosansko-hercegovskih medijih, ter po dogovoru naročijo tudi prevode objav iz tujine.
 

Kako dobro poznate svoje poslovne partnerje?

Za naročnike, ki iščejo nove poslovne priložnosti na tujih trgih, je Press Clipping razvil in letos pomladi lansiral novo inovativno orodje CLIP Forenzika. Storitev, ki je nastala na podlagi triletnih priprav in raziskav, z lastno metodologijo podjetja pokriva 103 države sveta. Uporabnikom omogoča, da temeljito raziščejo in preverijo podatke o svojih obstoječih ali bodočih poslovnih partnerjih iz vrst podjetij, organizacij ali posameznikov in dobijo vpogled v njihovo finančno situacijo in lastniške ter poslovne povezave v gospodarstvu oziroma politiki na lokalni, nacionalni in mednarodni ravni.
 

S CLIP Forenzika proti morebitni korupciji

Po pregledu in analiziranju medijskih objav ter s pomočjo posebnega vprašalnika Press Clipping pripravi izčrpno poročilo, v katerem izpostavi pozitivne in negativne zgodbe in oceni naklonjenost vodstvu ali podjetju. Iz bogatega arhiva medijskih objav lahko analitiki razberejo tudi takšne podrobnosti, kot je denimo prisotnost na družabnem dogodku izpred nekaj let ali podatek o tem, kje je zaposlena soproga poslovnega partnerja, ki ga naročnik želi preveriti. Velikokrat so v poslu ravno takšne podrobnosti lahko zelo pomembne, saj gre pri tovrstnem raziskovanju tudi za odkrivanje potencialnih koruptivnih dejanj. CLIP Forenzika pa ne spremlja le medijskih portalov, temveč vse javno dostopne poslovne registre in druge zbirke podatkov, pri čemer za zagotovitev nadstandardne storitve Press Clipping sodeluje tudi z detektivi, ki imajo prek detektivske zbornice nadaljnji dostop do drugih informacijskih baz. 
 

Uvedba Report7 ali kronski dokaz zaupanja

Odličen dokaz, kako pomembno je skrbno grajenje osebnih odnosov z naročniki, je uvedba še enega novega produkta. Gre za storitev Report7, ki uporabnikom zagotavlja verodostojno dokumentiranje zapisov skupščin, zaupnih sej in kolegijev vodstvenih kadrov v podjetjih in organizacijah, zavezanih k transparentnemu delovanju. Press Clipping se s podpisom izjave o varovanju podatkov zavezuje k varnemu načinu servisa, pri čemer varovanje tajnih podatkov stranke vključuje prav vse najsodobnejše ukrepe, ki nepoklicanim osebam onemogočajo dostop do teh dokumentov. Tovrstne storitve pa ne bi mogel tako uspešno uvesti na trg, če se v vseh letih svojih delovanja ne bi razvil v zaupanja vrednega partnerja svojih naročnikov.
 

Formula za uspeh? Brez ljudi ne gre!

Če so še pred kratkim nekatera hitro nastala, a tudi kmalu ugasla, podjetja hotela dokazati obstoj formule za uspeh v tej branži, ki naj bi vsebovala predvsem zmogljiv ''software'' in nekaj uporabniških paketov, v podjetju Press Clipping dokazujejo, da brez dodane vrednosti strokovnih in predanih človeških odnosov pač ne gre. Zavedajo se, da naročnik želi imeti sogovornika tudi v petek ob petih popoldan, da ga sredi kriznega komuniciranja zanimajo tudi članki, objavljeni od enih ponoči in da vodja odnosov z javnostmi zelo ceni, ko kmalu po nastopu direktorja v televizijski oddaji prejme posnetek nastopa. Tudi obrtnik, ki odpira novo proizvodno halo, hvaležno sprejme nasvet glede obveščanja novinarjev, ekipa Press Clippinga pa tako najbolje dokazuje, da strank ne deli na majhne in velike, bolj ali manj pomembne, temveč zanje vedno naredi vse, po svojih najboljših močeh.
 

Pohvale zadovoljnih uporabnikov

”Naše večletno sodelovanje je odraz njihove odzivnosti, zanesljivosti in učinkovitosti zaposlenih, njihovega obsežnega nabora storitev, nenehnega razvoja in inovativnosti. Po jutru se dan pozna, zato si vsak dan privoščimo jutranje prebiranje našega ”press clippinga”.
mag. Aleksander Salkič, vodja strateškega-korporativnega komuniciranja, Petrol
 
”Press Clipping nam nudi kakovostno in uporabniku prijazno storitev. To se še posebej izrazito kaže pri uvajanju on-line prikazovanja medijskih objav na naši spletni strani, saj smo na podlagi njihove rešitve dobili zelo uporaben produkt, ki vsem zaposlenim omogoča enostaven in hiter dostop do informacij.”
Tatjana Jazbec, odnosi z javnostmi, Luka Koper
 
”S pomočjo storitev, ki jih nudi Press Clipping, lahko ugotavljamo, spreminjamo, predvsem pa razvijamo ter nadgrajujemo svojo politiko komuniciranja. Njihova odzivnost je ključnega pomena in hitri popravki smeri komuniciranja nujni.”
Petra Ravnikar, odnosi z javnostmi, Reiffeisen banka d. d.
 
”Press Clipping predstavlja pomembno vlogo za uspešno poslovanje naše družbe. S svojo storitvijo spremljanja objav dnevno posreduje ključne informacije, izkazuje profesionalen, strokoven in prijazen pristop zaposlenih, še posebno pa hiter odziv in številne argumentirane predloge za pregledno segmentacijo in analizo medijskih objav.”
Marjan Eberlinc, direktor, Plinovodi d.o.o.
 
 

Povezave

 
 
> Nazaj na vse
Podjetje
PRESS CLIPPING d.o.o.
Drugi podatki
Spletna stran: http://www.pressclipping.si/
Leto ustanovitve: 1994