Novica

Ko točno veste, kaj se o vas govori na spletu, vključno z družbenimi omrežji

/27.10.2015, Avtor: Stanislava Vabšek
Mediatoolkit je spletno orodje za sledenje vseh relevantnih objav oz. omemb vašega podjetja ali blagovne znamke na spletu in družbenih omrežjih v realnem času. Razvija in trži ga hrvaški start-up Degordian, eno od portfeljskih podjetij sklada tveganega kapitala RSG Kapital. Ekipa, ki skrbi za trženje Mediatoolkita v Sloveniji pravi, da gre za orodje, ki ne sme manjkati nobenemu start-up podjetju ali kampanji množičnega financiranja, ki uporabnike išče tudi s pomočjo ”growth hacking” marketinških prijemov.
 

 

Orodje, ki ga priporočajo start-upovci

Mediatoolkit cenijo predvsem podjetja, ki morajo hitro reagirati na dogajanje na trgu. Med njimi so seveda tudi start-upi, pri katerih sta ravno čas oz. hitrost eni od ključnih komponent uspeha.

Na svojih delavnicah o učinkovitem start-up marketingu Mediatoolkit priporoča tudi Jure Doler, nekdanji soustanovitelj start-upa Fieldoo, danes pa SmartNinja inštruktor za ”growth hacking”. Gre namreč za hitro in učinkovito aplikacijo, ki kmalu po objavi novice, članka, komentarja, bloga, Facebook ali Twitter komentarja z izbranimi ključnimi besedami te informacije ponudi uporabniku.


 

Kaj si uporabniki resnično mislijo o vas?

Ažurno spremljanje relevantnih omemb na spletu je uporabno tudi za analiziranje trga in konkurence. V primerjavi s fokusnimi skupinami ali drugimi vodenijmi oblikami raziskav, komunikacija na spletu poteka spontano, v času, na kanalu in z vsebino, ki jo izbere uporabnik, zato odraža njegovo dejansko mnenje o posameznem produktu ali storitvi.
 

Idealn za ”crowdfunding” kampanje

Mediatoolkit je idealen pripomoček tudi za projekte, ki se preizkušajo na platformah množičnega financiranja. Dober primer je nedavna Kickstarter kampanja Scoutee, ki je potrdila pomembno povezavo med številom odmevnih objav in uspešnostjo kampanje. Po tem, ko so njihovo novico objavili na spletni strani The Next Web, so jo delili tudi številni drugi mediji, posledično pa sta zrasli tudi zanimanje in podpora kampanji.

Slovenska ekipa Mediatoolkita
 

Nadgradnje in izboljšave

Razvojna ekipa podjetja Degordian osnovni fukcionalnosti Mediatoolkita, to je sledenju spletnih omemb v realnem času, priključuje mnoge druge, kot je denimo možnost sledenja spletnih omemb v vseh jezikih, tudi v ruščini in kitajščini. Funkcije, ki so jih letos poleti bistveno izboljšali, so filtriranje objav, dostop do poglobljene statistike in avtomatiziranih poročil, možnost izvoza teh podatkov ter možnost prejemanja obvestil o objavah, ki je prilagojeno uporabniku.
 

Vabljeni k brezplačnemu testiranju

Aplikacijo lahko brezplačno testirate na www.mediatoolkit.com.
 

 
 
NAZAJ NA VSE OBJAVE
 
Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
Start:up Slovenia
Iniciativa Start:up Slovenija je aktivna povezovalka in promotorka javnih ter zasebnih deležnikov slovenskega start-up ekosistema. V sodelovanju z njimi izvajamo in promoviramo tudi javne nacionalne programe za podporo inovativnega podjetništva. Z vsemi naštetimi aktivnostmi in partnerji si prizadevamo postaviti Slovenijo na zemljevid uveljavljenih evropskih start-up vozlišč. Nosilca Iniciative sta strateško povezana Tovarna podjemov in Tehnološki park Ljubljana. Člani iniciative so Primorski tehnološki park, Pomurski tehnološki park, Inkubator Savinjske regije, SAŠA inkubator in RC IKT. Ponosni smo na vse partnerje Iniciative, ki si jih lahko ogledate na http://www.startup.si/sl-si/delezniki. Več...
 

> Nazaj na vse objave