Opis dogodka

Prodaja. Kako uspeva najboljšim?

24. oktober ob 19:05 - @KID Kibla, Maribor
 
 
Konkurence je zelo veliko, kupci pa so zelo zahtevni. Prodaja danes pomeni odnos, ne le tekmovanje v kakovosti in ceni. Potrebno je bistveno več energije za vzpostavitev odnosa s strankami in pridobitev njihovega zaupanja. 
 
Čutite pritisk zaradi prodajnih planov in ne vidite poti kako jih doseči?
 
Vas »zmrazi«, ko morate poklicati potencialne stranke, ob tem pa predpostavljate, da boste deležni zavrnitve?
 
Tudi najboljši prodajalci kdaj občutijo nemoč, pa vendar se znajo stimulirati za dosego odličnih prodajnih rezultatov. Kako jim to uspeva? Različni prodajni kanali, različne razmere na trgu, različni izdelki, storitve zahtevajo drugačne pristope! Kakšne, vam razkrijemo na torkovem srečanju mariborske startup skupnosti. Z nami bodo trije odlični prodajalci, ki bodo vidik prodaje osvetlili iz različnih zornih kotov. 
 

Med drugim jih bomo vprašali:

  • Kakšne so prodajne in komunikacijske skrivnosti uspešnih prodajalcev? 
  • Kako blesteti v prodaji? 
  • Kako določiti svojo edinstveno prodajno prednost? 
  • Na katera vprašanja kupca morate vedno znati odgovoriti? 
  • Kako izgovore kupcev spremeniti v prodajne priložnosti? 
     
Pogledali bomo celoten proces od iskanja potencialnih strank, pa do plodnega dolgoročnega sodelovanja s kupci.

Na kavč v Kiblo smo povabili: 

Nastjo Kramer @malinca.si 

Je solastnica spletne trgovine malinca.si, ki ponuja zdrava živila in ostale izdelke za zdravo življenje ter zdrave kuharske recepte. Leta 2015 so prejeli naziv spletni trgovec leta. Nastja je strokovnjakinja za spletno prodajo, že pred Malinco je v podjetju Plastika Skaza skrbela za spletni marketing. Z osebnim pristopom in uporabniško izkušnjo ekipa Malince, osvaja vse več ljubiteljev zdrave prehrane. Kako jima je uspelo svoje veselje spremeniti v donosen posel, in kako povečati spletno prodajo zveste, če se nam pridružite. 
 

Tanjo Verhovnik @verus.si  

Je direktorica marketinške agencije in klicnega centra Verus, ki izvaja številne telefonske kampanje in vodi servis strank za vrsto slovenskih in tujih podjetij že več kot 15 let. Verjame v praktičen, življenjski pristop in interaktivno učenje. Izvedla je delavnice za vsaj 50 podjetij, vodila več 100 kampanj in je uveljavljen start up mentor. Za učinkovitost v komuniciranju je prejela prestižno mednarodno nagrado Effie.
 

Tomaža Švajgerja @doctrina.biz

Je direktor prodaje pri slovenskem startupu Doctrina, ki preko spleta izobražuje zaposlene v lekarnah. Pred delom v startupu je bil zaposlen pri multinacionalkah Procter&Gamble in RedBull, tako da ima izušnje tako s korporativnim kot tudi s startup svetom. Je pravi naslov za vprašanje kako se lotiti prodaje v začetnih fazah in kako to spreminjati skozi čas ter kako oblikovati prodajni proces. 
 

Prijava



 
 
Kontaktna oseba

Nataša Rus
Start:up Slovenia
T: 022294270
Lokacija

http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
Start:up Slovenia
Iniciativa Start:up Slovenija je aktivna povezovalka in promotorka javnih ter zasebnih deležnikov slovenskega start-up ekosistema. V sodelovanju z njimi izvajamo in promoviramo tudi javne nacionalne programe za podporo inovativnega podjetništva. Z vsemi naštetimi aktivnostmi in partnerji si prizadevamo postaviti Slovenijo na zemljevid uveljavljenih evropskih start-up vozlišč. Nosilca Iniciative sta strateško povezana Tovarna podjemov in Tehnološki park Ljubljana. Člani iniciative so Primorski tehnološki park, Pomurski tehnološki park, Inkubator Savinjske regije, SAŠA inkubator, RC IKT in RCR Zasavje. Vse partnerje Iniciative najdete na www.startup.si/sl-si/delezniki. Več...
 


> Nazaj na vse dogodke



Koledar dogodkov
> Pokaži vse dogodke



Ne zamudite novosti na startup sceni!

Prijavite se na naše e-novice in obveščali vas bomo o vseh aktualnih dogodkih, novicah, dosežkih in razpisih.